حجت الاسلام و المسلمین اخوان صباغ اشاره کرد:

هفته وحدت موسم یاری مردم غزه

حجت الاسلام و المسلمین اخوان صباغ مدیر کل تبلیغات اسلامی در گفتگویی رسانه ای تاکید کرد که هفته وحدت موسم یاری مردم غزه است.

هفته وحدت موسم یاری مردم غزه

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ با اشاره به روایتی از پیامبر اعظم که من اصبح و لم یهتم بامور المسلمین فلیس بمسلم گفت: پیامبر رحمت بارها فرموده اند هر مسلمانی صبح کند درحالیکه از احوالات دیگر مسلمانان بی خبر باشد و برای مشکلات آنها دل نسوزاند مسلمان نیست.

وی هفته وحدت را بهانه ای برای حمایت از مردم مظلوم غزه دانست و افزود: مسلمانان سراسر جهان با توجه به پویش جهانی علی حب النبی ندعم فلسطین به معنای به عشق پیامبر از حامی فلسطینم می بایست در این روزهای هفته وحدت در بسترهای مختلف از مردم مظلوم غزه حمایت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری بیش از 50 جشن محوری در سطح استان و همچنین سلسله برنامه های پیامبر رحمت در شهرستان های خوزستان خبر داد و افزود: به همت ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها در هر شهرستان حداقل یک برنامه محوری خواهیم داشت و در برخی شهرستانها این رقم بالاتر خواهد رفت و البته این برنامه غیر از برنامه های مستمر و سالیانه در مساجد است.

1403/06/25