زنجان | حجت الاسلام یوسفی:

برای همه سنین مخصوصا نوجوانان و جوانان حافظ برنامه داشته باشیم

جلسه کمیته فنی حفظ عمومی قرآن کریم استان زنجان با حضور حجت الاسلام یوسفی مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان، سرپرست اداره امور قرآنی و اعضای کمیته در سالن شهید حججی برگزار شد.

برای همه سنین مخصوصا نوجوانان و جوانان حافظ برنامه داشته باشیم

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، جلسه کمیته فنی حفظ عمومی با حضور حجت الاسلام یوسفی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، سرپرست اداره امور قرآنی و اعضای کمیته در سالن شهید حججی برگزار شد.

حجت الاسلام یوسفی ضمن تشکر از فعالیتهای اعضای کمیته قرآنی تاکید کرد: موضوع حفظ قرآن کریم از مهمترین مباحث قرآن کریم می باشد و تاکیدات رهبری بر تربیت ده میلیون حافظ نیز بر این اصل اشاره دارد.

وی گفت : وظیفه ما این است که نوجوانان حافظی را که قدم در این عرصه گذاشته اند در نیمه راه رها نکنیم و برای همه سنین مخصوصا نوجوانان و جوانان حافظ برنامه داشته باشیم. اینجاد انگیزه در نسل نو از مهمترین اقدامات ما باشد.

یوسفی افزود : برای مثال برنامه محفل نگرش مثبت در جامعه نسبت به قرآن ایجاد کرده است. صدا و سیما جهت پوشش برنامه های قرآنی اعلام آمادگی کرده است پس فعالان قرآنی باید از این ظرفیتها استفاده کرده و تهیه کننده قرآنی را پای کار بیاورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تأکید کرد : زمانی که تولید کننده و تهیه کننده قرآنی باشند و در تولید محتوای قرآنی تلاش کنند انسجام بخشی لازم بوجود خواهد آمد. وظیفه ما این است که اینها را کنار هم جمع کنیم.

وی خاطر نشان کرد : تبلیغات اسلامی جهت ایجاد فضای قرآنی و همکاری جهت ترویج حفظ قرآن کریم اعلام آمادگی می کند. قرآن نوری است که اگر بر قلب کسی بتابد او را به شاهراه اصلی سعادت رهنمون خواهد کرد فقط باید حجابها و موانع رفع شود.

1403/06/29