زنجان | با آغاز مهرماه؛

لیست جدید کلاسهای تدبر در قرآن کریم در زنجان منتشر شد

دوره‌های تدبر در قرآن کریم از برنامه‌های ابلاغی سازمان دارالقرآن الکریم به صورت حضوری در زنجان در حال برگزاری است. لیست جدید این کلاسها توسط اداره قرآنی منتشر شد.

لیست جدید کلاسهای تدبر در قرآن کریم در زنجان منتشر شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، دوره های تدبر در قرآن کریم در سطح ۱ تا ۳ بصورت حضوری در زنجان در حال برگزاری است. لیست جدید این کلاسها توسط اداره امور قرآنی زنجان منتشر شد و با آغاز مهرماه این کلاسها نیز در سطوح مختلف برگزار می شود.

این کلاسها در مناطق مختلف شهر زنجان، ابهر و خرمدره برگزار می شوند. تعداد ۵ نفر مربی تدبر مورد تایید سازمان دارالقرآن الکریم در سطح استان زنجان حضور دارند و با برنامه ریزی اداره امور قرآنی مشغول فعالیت و برگزاری کلاسهای مختلف تدبر در سطح زنجان هستند.

در حال حاضر کلاسهای سطح ۱تا سطح ۳ در زنجان دایر می باشد. با توجه به اینکه تدبر سطح ۱ و سطح ۲ از پیش نیازهای دوره تربیت مربی تدبر می‌باشد، شرایط لازم جهت برگزاری دوره تربیت مربی فراهم شده و نفرات تعیین شده پس از قبولی در مصاحبه در دوره تربیت مربی حضور خواهند داشت.

ثبت نام‌های جدید در همه سطوح تدبر (یک الی سه و طبق لیست منتشر شده) فراهم شده و علاقمندان می توانند جهت حضور در کلاسها با نمایندگان کلاسها در ایتا ارتیاط گرفته و مشخصات خود را جهت ثبت نام ارسال کنند. به پذیرفته شدگان در این دوره‌ها مدرک معتبر از طرف سازمان دارالقرآن الکریم اعطا می‌شود.

1403/07/01