رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم:

تداوم‌ روحیه دفاع‌ مقدس جهاد برای حفظ حریم اسلام ناب محمدی است

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم گفت: روحیه و فضای دفاع مقدس باعث تشکیل مدافعان حرم و جبهه مقاومت شد.

تداوم‌ روحیه دفاع‌ مقدس جهاد برای حفظ حریم اسلام ناب محمدی است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین کاظمی، در گفتگو با روابط عمومی با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: این هفته، بیانگر پیروزی اراده مردم و رزمندگان در برابر تمامی سرمایه‌های اقتصادی، نظامی و جاسوسیِ به میدان آمده غرب در جنگ تحمیلی است.

وی افزود: دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین مقاطع تاریخ ایران است و نقش حوزه‌های علمیه و روحانیت در این دوران بسیار کلیدی بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم تصریح کرد: دفاع مقدس که از ماندگارترین حماسه‌های ملت دین مدار، فهیم، بصیر و انقلابی جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود، دارای پیامدها و دستاوردهای ارزشمند و عظیمی در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، نظامی، امنیت و ... بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی بیان کرد: دفاع مقدس، صحنۀ بروز افتخارات، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی است که جمهوری اسلامی ایران، همچون نگینی تابناک تا همیشه، در تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان خواهد درخشید.

وی با اشاره به نقش قشر تاثیرگذار روحانیون در دفاع مقدس افزود: روحانیت با ارائه رهنمود‌های معنوی و فکری، مردم را به حضور در جبهه‌ها تشویق کرد و به نوعی فضای معنوی لازم برای مقاومت را فراهم آورد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم همچنین بیان داشت: دشمنان در هشت سال دفاع مقدس جنگ را بر ایران اسلامی تحمیل کردند اما می‌خواهند با تحریف تاریخ، ایران را شروع کننده جنگ معرفی کنند.

کاظمی با بیان اینکه ذات انقلاب اسلامی برای دشمن خطرآفرین بود، افزود: دشمنان برای نابودی انقلاب و جلوگیری از صدور آن به کشورها و ملت‌های آزادی خواه جنگ را بر ما تحمیل کردند.

وی اضافه کرد: با وجود توطئه‌های دشمن، انقلاب اسلامی و مفاهیم ارزشمند ایثارگری، شهادت طلبی، استقامت در مقابل دشمن، زیر بار ظلم نرفتن و استقبال از مرگ سرخ به جهان صادر شده است. رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم در پایان تأکید کرد: روحیه و فضای دفاع مقدس باعث تشکیل مدافعان حرم و جبهه مقاومت شد.

1403/07/02