حجت الاسلام رستمی عنوان کرد:

خانه های عالم یکی از مراکز نشر احکام اسلامی و دینی است

رئیس اداره تبلیغات شهرستان کبودرآهنگ گفت: خانه های عالم یکی از مراکز نشر احکام اسلامی و دینی است.

خانه های عالم یکی از مراکز نشر احکام اسلامی و دینی است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رستمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ گفت: خانه های عالم یکی از مراکز نشر احکام اسلامی و دینی است که با احداث این خانه های عالم به خصوص در روستاها، اهالی آن روستاها از حضور روحانیون و مبلغان بهره مند می شوند و می توانند بسیاری از مسائل و مشکلات و شبهات خود را از طریق مبلغان در روستا رفع کنند.

وی افزود: طبق بررسی های بعمل آمده مشاهده شده در مناطقی که مبلغین حضور دارند رشد فرهنگی، دینی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در بین مردم این مناطق چشمگیرتر از مناطق دیگر بوده است.

حجت الاسلام رستمی افزود: هدف عمده از ساخت خانه های عالم ترویج و تبلیغ فرهنگ دینی و احکام اسلامی و ایجاد زمینه جهت ارتباط چهره به چهره مردم با روحانیون است است که با احداث این خانه های عالم در روستاها از حضور روحانیون و مبلغان بهره مند می شوند و می توانند بسیاری از مسائل و مشکلات و شبهات خود را از طریق مبلغان در روستا رفع کنند.

رئیس اداره شهرستان کبودراهنگ خاطر نشان کرد: وجود خانه‌های عالم از اولویت‌های مهم تبلیغی به‌شمار می‌رود که توسعه این پروژه‌ها و تسریع در بهره‌برداری آن‌ها می‌تواند فرهنگ دینی را در حد وسیعی بین مردم گسترش دهد.

وی افزود: خانه‌های عالم برای استقرار و اسکان روحانی و همچنین برای پاسخگویی به سوالات دینی و رفع شبهات فکری و اعتقادی عموم مردم آماده می‌شود.

1403/07/03