خوزستان| باحضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان؛

از فعالان حوزه تبلیغ اربعین تقدیر شد

باحضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان ویژه برنامه تقدیر از فعالان حوزه تبلیغ اربعین در اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

از فعالان حوزه تبلیغ اربعین تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین اخوان صباغ، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه امروزه در شرایطی هستیم که بر خلاف گذشته این توفیق گرانقدر نصیب شده که برای زیارت به عتبات عالیات مشرف شویم و اربعین را درک کنیم، درباره اعزام مبلغان نیز ابراز کرد: امسال نزدیک به پانصد روحانی با مدیریت اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان اعزام شدند که با توجه به تخصص و علاقه خود، فعالیت تبلیغی، فرهنگی، دینی و... انجام دادند.
مسئول کمیته فرهنگی اربعین در خوزستان افزود: انسجام و هماهنگی بین نیروهای فرهنگی اربعین وجود داشت که به علت همین امر و فعالیت های موفق، در جلسات مختلف از این کمیته تقدیر شد.
مهدی اخوان صباغ با اشاره به برکت خون امام حسین(ع) در عالم و اهمیت زیارت آن حضرت، ابراز کرد: در ایام اربعین امسال همه نیروها برای خدمت آماده بودند و در حوزه های مختلف تبلیغی و خدمت رسانی ارائه خدمات کردند
وی خاطر نشان کرد سوگواره پایتخت موکبها و طرح مردمی ضیافت زوار از ویژه برنامه هایی بود که اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان بصورت ویژه از آنها حمایت کرده و حضور مبلغان در عرصه های تبلیغ نوین را ضروری دانست
گفتنی است، در این مراسم از 12 تن از فعالان حوزه تبلیغ اربعین که در ایام اربعین حسینی در پایانه های مرزی خوزستان فعالیت داشتند، تجلیل شد.

1403/07/04