در جهت رشد و حمایت از استعداد نوجوانان؛

همایش یک روزه نوجوان خلاق برگزار شد

همایش یک روزه نوجوان خلاق در جهت کشف، رشد و حمایت از استعداد نوجوانان ویژه‌ مادران و نوجوانان دختر و پسر با همکاری کانون فرهنگی تبلیغی نگاره برگزار شد.

همایش یک روزه نوجوان خلاق برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  همایش یک روزه نوجوان خلاق در جهت کشف، رشد و حمایت از استعداد نوجوانان ویژه مادران و نوجوانان دختر و پسر با حضور ۲۴۰ نفر شرکت کننده در سالن نور شهرستان ابهر برگزار شد.

گنج خانی، مسئول کانون فرهنگی تبلیغی نگاره درباره همایش گفت: از اهداف برگزاری این همایش آشنایی والدین با فضای علاقه‌مندی و استعداد نوجوان نسل z و آلفا ، آموزش روش‌های تربیتی به والدین و نوجوانان جهت به خلاقیت رسیدن نوجوان ، آموزش روش‌های استعدادیابی در بازه سنی نوجوانی و معرفی آزمون‌های استعدادیابی، آموزش تقویت میزان عملکرد ذهن IQ و آموزش روش‌های ارتباط‌گیری نوجوانان با والدین و بالعکس بود . 

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی نگاره افزود: برخی از نوجوانان به طور طبیعی خلاق هستند. این اشخاص به صورت ذاتی، توانایی حل مسائل و تصمیم‌گیری در امور و کارهای خود را دارند. ما در این همایش چندین راه کار و تکنیک ارائه کردیم که به خلاقیت نوجوانان  کمک زیادی کرد.

مسئول برگزاری همایش ادامه داد : یکی از مسائلی که به رشد خلاقیت در نوجوانان کمک زیادی می‌کند، اجازه دادن به آن ها برای بیان نظرات خود در مورد مسائل مختلف خانوادگی است. این کار، نه تنها باعث افزایش خلاقیت می‌شود، بلکه، اعتماد به نفس و عزت نفس در نوجوانان را نیز بسیار بالا می‌برد. ما در این همایش یک روزه تلاش کردیم تا اهمیت حضور نوجوانان در بیان مسائل مختلف را بیان کنیم.

لازم به توضیح است کانون فرهنگی تبلیغی نگاره شهرستان خرمدره از گروه‌های زیر مجموعه اداره کل تبیغات اسلامی استان زنجان است که در حوزه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی به فعالیت می‌پردازد.

1403/07/07