زنجان| با حضور فعالین حوزه امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد؛

کارگاه آموزشی تبیینی امر به معروف و نهی از منکر

کارگاه آموزشی تبیینی امر به معروف و نهی از منکر اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان بامشارکت مجمع رهروان مر به معروف و نهی از منکر استان برگزار گردید .

کارگاه آموزشی تبیینی امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  کارگاه آموزشی تبیینی امر به معروف و نهی از منکر اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با مشارکت مجمع رهروان مر به معروف و نهی از منکر استان برگزار گردید .

حجت الاسلام بهبودی کارشناس آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی استان با اعلام این خبر گفت : کارگاه آموزشی تبیینی امر به معروف و نهی از منکر اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان بامشارکت مجمع رهروان مر به معروف و نهی از منکر استان با حضور سردار امینی معاونت طرح و برنامه مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر کشور در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد .

بهبودی افزود : از اهداف این دوره آموزشی اجرایی سازی اصل ۸قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و توانمندسازی کنش‌گران امر به معروف و نهی از منکر استان بود و  امروز بسترسازی و فراهم کردن زمینه برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه یک وظیفه همگانی است که لازم است این فریضه مهم در تمام سطوح مردم به مردم، مردم به دولت و دولت به مردم در نظام اسلامی اجرایی شود.

کارشناس آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد : در این دوره آموزشی 5 کارگروه تخصصی امر به معروف و نهی از منکرمردم به مردم ، امر به معروف و نهی از منکر مردم به دولت، امر به معروف و نهی از منکر دولت به مردم ، جوانان ، بانوان و رسانه تشکیل گردید .

حجت الاسلام بهبودی گفت : هدف از تشکیل کارگروههای تخصصی امر به معروف و نهی از منکر حضور تخصصی در حوزهای مختلف در جهت اجرای صحیح امر به معروف در جامعه باشد .

1403/07/07