گلستان | دوره آموزش و توانمندسازی روایتگران جنگ نرم برگزارشد

دوره‌ی آموزشی «راوی‌شو»

این دوره آموزشی با هدف تربیت خبرنگاران و کنشگران علاقه‌مند به  روایت گری در رسانه و فضای مجازی به همت خبرگزاری فارس، مهر و مرکز رسانه انقلاب اسلامی گلستان به مدت یک روز در سالن جلسات شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

دوره‌ی آموزشی «راوی‌شو»

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، این دوره آموزشی با هدف تربیت خبرنگاران و کنشگران علاقه‌مند به  روایت گری در رسانه و فضای مجازی به همت خبرگزاری فارس، مهر و مرکز رسانه انقلاب اسلامی گلستان به مدت یک روز در سالن جلسات شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

 در این دوره خانم تیموری از خبرنگاران صدا و سیما با موضوع مصاحبه و گزارشگری، حسین شکری‌نیا مدیر خبرگزاری فارس با موضوع خبرنویسی و میلاد حیدری با مبحث فیلم‌‍برداری و تدوین به ارائه مباحث آموزشی پرداختند.

مهندسی شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های نوین بدین‌گونه است که هر فردی که خلاف جهت آب حرکت کند، مخاطب بیشتری جذب می‌کند، بنابراین ما باید با خلاقیت و نوآوری در این عرصه فعالیت کنیم. روایت مؤثر باید کامل و جامع الابعاد باشد، در آن ابهام وجود نداشته باشد، روایت باید ساده و سهل الوصول باشد، در روایت مؤثر باید قضاوت را به مخاطب بسپاریم، روایت را صادقانه و بدون غرض ارائه کنیم، مصلحت‌سنجی‌ها باعث می‌شود روایت‌ها به مردم گفته نشود و مردم این روایت‌ها را از رسانه‌های بیگانه به گونه‌ای که آنها می‌خواهند، دریافت می‌کنند.

 

 

1403/07/07