۷ مهر  | حجت‌الاسلام قمی شهادت دبيركل حزب‌الله لبنان را تسليت گفت

شهادت سید حسن نصرالله، فصل جدیدی در مسير مقاومت

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پیامی شهادت سید حسن‌ نصراالله را تسلیت گفت و تصریح کرد: او باید به عنوان قهرمان و نماد مبارزه با اسرائیل غاصب و جنایتکار، معرفی و تبلیغ شود.

شهادت سید حسن نصرالله، فصل جدیدی در مسير مقاومت

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد قمی، شهادت سيدحسن نصرالله، دبيركل حزب‌الله لبنان را با صدور پيامی تسليت گفت. متن پيام رئیس سازمان تبلیغات اسلامی چنين است؛

 

بسم‌حق

انا لله و انا الیه راجعون

اشهد انّک جاهدت فی اللَّه حقّ جهاده و عملت بکتابه و اتّبعت سنن نبیه صلی اللَّه علیه و آله

 

خبر شهادت سید مقاومت، عبد صالح، رهبر مبارز، شجاع و دوراندیش حزب الله و شاگرد حقیقی امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) و امام خامنه‌ای(حفظ الله تعالی)، جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن نصرالله، موجی از اندوه را در قلب دل‌دادگان مقاومت فرود آورد. هرچند مقاومت و جهاد در اندیشه اسلامی قائم به افراد نیست، اما فقدان چنین شخصیت ارزش‌مند و بی‌نظیری، جبران ناپذیر است.

این اقدام تروریستیِ خون‌بار که به دست جنایتکار صهیونیست غاصب و با پشتیبانی دولت مستکبر آمریکا به اجرا درآمد، نشان داد که رژیم اشغال‌گر از انسانیت بی‌بهره است چراکه با پشت سر گذاشتن مراتب پستی و ذلت، ماهیتِ وحشی و متعفن‌اش برای دنیا عیان شد. لذا تحقق آرمان آزادی قدس و ازاله این غده سرطانی، با معطلِ سازمان ملل یا کشورهای دیگر ماندن به‌دست نمی‌آید. بار دیگر اثبات شد که راه نجات فقط در مقاومت، مجاهدت و همبستگی است و حالا دیگر هیچ هدفی جز نابودی کامل این رژیم منحوس نمی‌تواند خون‌بهایی برای شهادت عزیزان‌مان باشد.

سید عزیز مقاومت، این نصر عرب و اسلام، با زیست ‌شهادت‌گونه، ندای سید و سالار شهیدان را لبیک گفت و سال‌ها در معرکه مجاهدت ایستادگی کرد و در این راه از خانواده و جان شریف خود نیز گذشت؛ همانطور که صدای رثایش در گوش جان ما ماندگار شد که «هذا یَعنی لَبّیکَ یا حُسَین...».

این محبوبِ فقید با شهادت‌ش نشان داد که آزادی قدس شریف به مجاهدان شهادت‌طلب با روحی بزرگ نیاز دارد و بی‌تردید شهادت‌ش، تأثیری شگرف و عاملیتی قوی‌تر بر تقویت مسیر مقاومت خواهد داشت. حقیقتاً باید گفت که روحانیت شیعی به داشتن الگویی مجاهد همچون این شهید عزیز به خود می‌بالد. 

دولت و مردم ایران اسلامی، هم‌چون گذشته و راسخ‌تر از همیشه پشتیبان مردم صبور و فداکار لبنان و مردم مظلوم و مقاوم فلسطین خواهند بود.

به محضر نورانی حضرت ولی‌عصر(عج) و خدمت رهبر حکیم انقلاب صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای‌ امام مقاومت و رهبر عزیزمان صبر، سلامتی و طول عمر با عزت مسئلت دارم. همچنین به همه حامیان مقاومت و به ملت قهرمان و فداکار لبنان و به خانواده و اعضای جنبش حزب‌الله تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. 

او باید به عنوان قهرمان و نماد مبارزه با اسرائیل غاصب و جنایتکار، معرفی و تبلیغ شود. از دل و جان و معتقد می‌گوییم که حزب‌الله زنده است و خون شهدای مقاومت بی‌ثمر نخواهد ماند. 

فإنّ حزب الله هم الغالبون

والسلام

 

محمد قمی

۷ مهر ۱۴۰۳ شمسی

۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ قمری

1403/07/07