زنجان| حجت‌الاسلام ملکی در گردهمایی مسطورایی ها شهرستان خرم دره:

دفاع مقدس و جهاد در فعالیت‌های فرهنگی، تفسیر عملی آیات قرآن کریم است

حجت‌الاسلام ملکی گفت: دفاع مقدس و جهاد در فعالیت‌های فرهنگی، تفسیر عملی آیات قرآن کریم است.

دفاع مقدس و جهاد در فعالیت‌های فرهنگی، تفسیر عملی آیات قرآن کریم است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، گردهمایی مسطورایی ها شهرستان خرم دره گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام یوسفی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره در این گردهمایی با یادآوری اینکه این طرح چندین سال تأثیر خود را بر زندگی انسان خواهد گذاشت، تصریح کرد: امروز این سوال مطرح است که آیا طرح مسطورا می‌تواند در حوزه فرهنگی و اعتقادی مفید باشد یا نه که باید ببینیم استقبال مردم به چه نحو خواهد بود که خوشبختانه این استقبال تا به امروز رضایت‌بخش بوده و امیدواریم تداوم داشته باشد.

ملکی گفت : لازمه کنشگری ما به عنوان متصدیان ترویج فرهنگ قرآنی این است که ابتدا به مساله ایمان به خود قرآن توجه جدی کنیم و اگر ابعاد این موضوع استخراج شود و در سبد سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان مروج فرهنگ قرآنی قرار گیرد و سازمان می‌تواند بهتر از پیش مروج فرهنگ نورانیت قرآن باشد.

وی افزود: در حوزه مفاهیم قرآنی حرف جدید بسیار است که باید آن را از قرآن و احادیث در بیاوریم و ابتکار را در آنها لحاظ کنیم و خلق مطالب جدید، تولید به معنای استنباط و کشف مفاهیم قرآنی و سپس در شیوه‌های گوناگون بیان کردن آن از جمله ضروریات این حوزه است.

حجت‌الاسلام ملکی خاطرنشان کرد : دفاع مقدس و جهاد در فعالیت‌های فرهنگی، تفسیر عملی آیات قرآن کریم است.

1403/07/09