کردستان | مدیرکل تبلیغات اسلامی استان:

مکتب سید حسن نصرالله موجب نابودی اسرائیل می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: سید حسن یک مکتب است و به برکت خون ایشان به حزب‌الله و جبهه مقاومت تکامل می‌بخشد و منجر به نابودی اسرائیل خواهد شد.

مکتب سید حسن نصرالله موجب نابودی اسرائیل می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ حجت‌الاسلام  برومند رازیانی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه هم‌اندیشی و هم‌افزایی رسانه‌ای در خصوص شهادت سید حسن نصرالله اظهار کرد: بابت ضایعه دردناک شهادت شهدای جبهه مقاومت از سوریه و لبنان تا غزه و به خصوص سید حسن نصرالله از این اقدامات رژیم صهیونیستی انزجار و محکومیت خود را اعلام می‌کنیم.

وی افزود: جنگی که امروز به واقع پیوسته جنگ جبهه حق علیه باطل است و در سه سطح جنگ با آن مواجهه هستیم. اول اینکه این یک جنگ شناختی است و قطعاً بعد شناختی قوی و محکم و فراتر از جنگ نظامی است.

حجت‌الاسلام رازیانی افزود: در بمباران جنوب لبنان چند صد نفر شهید شدند که هیچکدام از رسانه‌های استکباری و معاند به آن اشاره نمی‌کند و از آن به عملیات نظم جدید یاد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این جنگ شناختی باید به عملیات رسانه‌ای به طور ویژه توجه کرد. امروز وقت مقاومت و حماسه است نه وقت گریه و زاری و باید برای پاسخگویی آماده شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: ساختار سلولی حزب الله به گونه‌ای است که جایگزین را قبل از شهادت تعریف کردند و در بحث جایگزین مشکلی ندارند و این خود ساختار حزب‌الله است.

حجت‌الاسلام رازیانی اظهار کرد: اسرائیل در نهایت درماندگی به این جنایت دست می‌زند و اگر تعادل شرایط نسبی داشت این بدنامی را برای خود در سطح جهانی نمی‌خرید.

وی گفت: هنوز مقاومت حزب‌الله و غزه در هم نشکسته است و با وجود اینکه رخنه و نفوذی به کار افتاده اما توان و ظرفیت بازسازی وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: سید حسن یک مکتب است و به برکت خون ایشان به حزب‌الله و جبهه مقاومت تکامل می‌بخشد و منجر به نابودی اسرائیل خواهد شد.

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: در نظم جهانی تغییر ساختار و اینکه قدرت در کدام سمت است مهم و تأثیرگذار است و اینکه هر کدام سهم خود را ایفا کنند نتیجه بخش خواهد بود.حزب الله رزمنده زیاد دارد و نیاز به رزمنده ندارد بلکه احتیاج به حمایت دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: ما برای انتقام خون شهید هنیه نیاز به تغییر در جامعه داشتیم و باید فضای جامعه برای این کار آماده می‌شد و امروز با شهادت سید مقاومت این فضا فراهم شده‌است.

وی اظهار کرد: باید یک جریان مردمی هم به کار گرفته شود و روحانیت اهل سنت کردستان هم خوب موضع گرفته‌اند و می‌توان از ظرفیت دانش آموزی و دانشگاهی هم بهره گرفت.

 

1403/07/09