هرمزگان| رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب:

عملیات «وعده صادق ۲» سطح بازدارندگی ایران را ارتقا داد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب گفت: عملیات «وعده صادق ۲» پاسخ مناسبی به ادعاها و جنگ روانی رژیم اشغالگر قدس بود چرا که سطح بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را ارتقا داده است.

عملیات «وعده صادق ۲» سطح بازدارندگی ایران را ارتقا داد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام مفید سهرابی در گفت‌وگو با روابط عمومی، ضمن تبریک عملیات «وعده صادق ۲» و اعلام حمایت از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: فرزندان امام خامنه‌ای در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران با اجرای این عملیات، یک پیروزی بزرگی برای امت اسلامی به ارمغان آورده‌اند که دل تمام آزادی‌خواهان و ستمدیدگان جهان و مسلمان را شاد و آرام کرده است.

وی افزود: پاسخ جنایات و ماجراجویی‌های اسرائیل در منطقه داده شد و با ضرب حیدری انتقام خون شهدای مقاومت از این دجال‌های خونخوار گرفته شد و انتظار افکار عمومی ملت‌های مسلمان برای پایان دادن به گستاخی‌های رژیم صهیونیستی در این عملیات به پایان رسید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب با اشاره به جنایت تروریستی رژیم تروریست پرور صهیونیستی، گفت: حمله گستاخانه اسرائیل به مهمان جمهوری اسلامی ایران «شهید اسماعیل هنیه» تعدی آشکار به تمامیت ارضی و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران بود و همانطور که می‌دانید نظام اسلامی در برابر امنیت کشورش با کسی تعارف ندارد بر همین اساس با توجه به هشدارهایی که به رژیم صهیونیستی داده شده بود عملیات «وعده صادق ۲» به اجرا در آمد تا همه خاری و زبونی رژیم اشغالگر قدس را ببینند.

سهرابی اضافه کرد: اولویت شهید «سید حسن نصرالله» و جمهوری اسلامی ایران پایان دادن به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه بود بر همین اساس مدتی شاهد خویشتنداری بودیم اما برداشت غلط از خویشتنداری جمهوری اسلامی ایران موجب شد رژیم صهیونیستی دچار خطای محاسباتی شود و دست به اقدامات و جنایاتی بزند که موجب شود فرمانده کل قوا حکم مرگ اسرائیل را مُهر و امضا کند.

وی اظهار کرد: عملیات «وعده صادق ۲» پاسخ مناسبی به ادعاها و جنگ روانی رژیم اشغالگر قدس بود چرا که سطح بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را ارتقا داده و می‌دهد و توان آفندی و پدافندی نیروهای مسلح سپاه و ارتش ایمانی را به جبهه کفر و نفاق گوشزد می‌کند.

سهرابی یادآور شد: عملیات «وعده صادق ۲» مایه خوشحالی و قوت قلب دوستان و مایه آزار و خودخوری دشمنانی است که نمی‌توانند این سطح از پیشرفت و توان نظامی ایران ببینند و قطعاً طبق هشداری که رهبر معظم انقلاب اسلامی داده‌اند اگر صهیونیست‌ها بخواهند شیطنتی در پاسخ به اقدام جمهوری اسلامی ایران کنند، ضربه بعدی نظام اسلامی و محور مقاومت سهمگین‌تر خواهد بود.

1403/07/12