اولین یادواره شهدای قرآنی مازندران به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان در بابل برگزار شد

برگزاری اولین یادواره شهدای قرآنی مازندران

شب نشینی در بهشت عنوان اولین یادواره شهدای قرآنی مازندران در گلزار شهدای بابل با حضور خانواده های معزز شهدا برگزار شد

برگزاری اولین یادواره شهدای قرآنی مازندران

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران چهارشنبه شب در مراسم یادواره شهدای قرآنی در استان با گرامیداشت و یاد خاطره شهدا به ویژه شهید مقاومت سید حسن نصرالله افزود: همه شهدا قرآنی بودند و آنان را به همراه با قرآن و آراستن به رفتار قرآنی می‌شناختند.

وی با اظهار اینکه برخی شهدا حافظ قرآن و برخی نیز مربی قرآن بودند، ادامه داد: شهید موسی نظری بیش از ۱۰۰ شاگرد قرآنی داشت و شهید رجایی فرد در مؤسسه قرآنی جوانان زیادی را پرورش داده بود.

حجت اسلام شریف تبار یاد خاطره شهید احمد کشوری را گرامی داشت و افزود: شهید کشوری تجلی قرآن در حیات و زندگی بود و مجاهدان طراح حق اینگونه هستند با شهدا در صحنه جنگ نیز به فکر قرآن بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به رونمایی از کتاب شهید آرمان نعمتی دانشجوی شهید مازندرانی اشاره کرد و گفت: زندگی این شهید با قرآن عجین شده بود.

وی یادواره شهدا را نقطه شروعی برای شناخت شهیدان دانست و گفت: قرآن کتاب زندگی است و بعد از ۱۴۰۰ سال پاسخگوی همه شبهات بوده و الگوهای زندگی در قرآن معرفی شده است.

حجت الاسلام شریف تبار با اشاره به انس با قرآن ملت مظلوم و ستمدیده غزه گفت: این مسئله آنان را ثابت قدم نگه داشته است.

در ادامه این برنامه استاد موسی بلده به بیان خاطراتی از شهدای قرآنی پرداخت.
همچنین در این برنامه ضمن قرائت قرآن توسط قاریان قرآن و اجرای تواشیح و مداحی محمد اسداللهی از کتاب لیله المحیای مادر ، زندگی نامه شهید قرآنی آرمان نعمتی نیز رونمایی شد .
یادواره شهدای قرآنی مازندران با حضور  خانواده های معزز شهدا ، قاسم عزیززاده گرجی معاون سیاسی امنیتی استاندار ، حجت الاسلام شریف تبار مدیر کل تبلیغات اسلامی ، موسوی بلده از اساتید ملی قرآن کشور ، سعید قربانی مشاور قرآنی استاندار و نماینده ولی فقیه در  استان ، مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرهای مازندران و مردم شهیدپرور دیار علویان برگزار شد .

1403/07/12