مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

جامعه دینی برای تحقق «جهاد تبیین»در صف اول باشند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین تاکید ویژه دارند، گفت: از جامعه دینی انتظار می‌رود که برای تحقق جهاد تبیین در صف اول باشند.

جامعه دینی  برای تحقق «جهاد تبیین»در صف اول باشند

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در نشست شورای هماهنگی شبکه‌های هیئات و تشکل‌های دینی کردستان که با موضوع مناسبت‌های شعبان‌المعظم و برنامه‌ریزی سال ۱۴۰۱ برگزار شد، اظهار کرد: رسالت همه ما خدمت خالصانه است و باید باور داشته باشیم که شان ما در این دستگاه خدمت‌رسانی است.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین تاکید ویژه دارند، افزود: از جامعه دینی انتظار می‌رود که برای تحقق جهاد تبیین در صف اول باشند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: در فضای مجازی علیه انقلاب اسلامی تبلیغ می‌شود در حالیکه باید دستاورد‌های انقلاب را برای نسل جوان و آیندگان تبیین کرد.
حجت‌الاسلام رازیانی تصریح کرد: باید سطح کار و دغدغه‌هایمان را بالا ببریم و به حاکمیت اسلام در دنیا فکر کنیم.
وی اضافه کرد: باید همه تشکل‌های دینی و مذهبی با هم همسو و همگام باشند و کار منسجم انجام دهند چرا که کار‌های جزیره‌ای هیچ بازخوردی ندارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خاطر نشان کرد: خوشبختانه بین تشکل‌های کردستان آسیب جدی و مشکلی وجود ندارد، اما نیاز است انسجام در اجرای برنامه‌ها وجود داشته باشد.
حجت‌الاسلام رازیانی بر برگزاری اردوی آموزشی و تفریحی برای تشکل‌ها تاکید کرد و گفت: در قالب فعالیت‌های گفتمان‌ساز از تشکل‌های دینی حمایت خواهیم کرد.
وی بیان کرد: باید نیرو‌های جوان و معتقد به هیئات و تشکل‌های دینی دراستان تربیت شوند تا در کنار پیشکسوتان این حوزه تجربه بیندوزند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: ساماندهی روضه‌های خانگی، حمایت از فعالیت‌های گفتمان‌ساز، اجرای فعالیت‌های آموزشی، برگزاری کلاس‌های مداحی و برنامه‌های دیگری برای سال ۱۴۰۱ تدوین شده و اجرا خواهد شد.
حجت‌الاسلام رازیانی عنوان کرد: در استان کردستان بستر ارادت به اهل بیت بالاست و باید از ظرفیت‌های موجود در استان بهره برد.
نورعلی خزاعی رئیس شورای هماهنگی شبکه‌های هیات و تشکل‌های دینی کردستان نیز در این نشست، گزارشی از فعالیت تشکل‌های استان ارائه کردو گفت : در حال حاضر بیش از ۶۰۰ هیات مذهبی در استان فعالیت دارند که در برنامه‌های مناسبتی و مذهبی ایام سال فعالیت دارند.
 توزیع بسته‌های معیشتی، تهیه و اهدای جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، توزیع یکصد قواره چادر بین بانوان استان با قیمت مناسب و اجرای ده‌ها فعالیت دیگر ازجمله اقداماتی است که توسط شورای هماهنگی شبکه‌های هیات و تشکل‌های دینی کردستان پیگیری و اجرا شده و همچنان تداوم دارد.
در پایان این نشست ، مجوز فعالیت دو هیئت مذهبی در شهرستان‌های سنندج و دهگلان اعطا شد.

1400/12/15