قم | مدیرکل تبلیغات اسلامی استان:

نماز جمعه تهران، اقدام حکیمانه رهبری در خنثی‌سازی جنگ شناختی دشمن است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: با توجه به انجام عملیات وعده صادق۲، اقامه نماز جمعه امروز تهران با حضور مردم در مکان عمومی و با اعلان قبلی، نشان از پایداری، شجاعت و حکیمانه بودن اقدام رهبر معظم انقلاب در خنثی‌سازی جنگ شناختی دشمن است.

نماز جمعه تهران، اقدام حکیمانه رهبری در خنثی‌سازی جنگ شناختی دشمن است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به ایراد خطبه‌ها و اقامه نماز جمعه امروز تهران توسط مقام معظم رهبری و مسائلی که در منطقه و لبنان و کشور ما پیرامون فلسطین می‌گذرد، اظهار کرد: اقامه نماز جمعه امروز توسط رهبری در آستانه اولین سالگرد شکست ترمیم‌ناپذیر رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود.

 

وی عنوان کرد: یک‌سال از مقاومت مردم قهرمان و پیروز فلسطین و لبنان می‌گذرد؛ روایت این یک‌سال و نقاط امیدآفرین و خلاءهای جبهه مقاومت یکی از ضرورت‌های حال حاضر امت اسلامی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تشریح کرد: با توجه به انجام عملیات وعده صادق ۲، اقامه نماز جمعه در مکان عمومی، با اعلان قبلی و با حضور مردم، نشان از پایداری، شجاعت و حکیمانه بودن اقدام رهبر انقلاب در خنثی‌سازی جنگ شناختی دشمن است.

 

وی گفت: دشمن به دنبال القاء رعب، بهت، ترس، انفعال و عقب نشینی بین مسلمانان جهان است؛ دشمن می‌خواست بگوید که جمهوری اسلامی پشتیبانی خود را از شبکه مقاومت برداشته و به دنبال آتش‌بس و تسلیم شدن و بن‌بست در مواجه با رژیم صهیونیستی و پشتیبان‌های آنهاست! اما این نماز جمعه نقطه عطف تجدید حیات امت اسلامی، شبکه مقاومت و بسیج اراده‌های مردم ایران برای تداوم مقاومت و مبارزه با صهیونیست‌ها و پشتیبانی از جبهه مقاومت است. 

 

شعبان زاده مطرح کرد: پیش بینی می‌شود تحلیل واقعی و رو‌به‌جلو از آینده نبرد و جریان حق و اولویت‌های امت اسلامی، کشورهای همسایه و گروه‌های مقاومت، یکی از سرفصل‌های سخنان رهبر معظم انقلاب در اولین سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی خواهد بود. 

 

وی تاکید کرد: نماز جمعه این هفته تهران، تبیین موازنه قدرت به نفع جبهه حق، تبیین ابعاد نصرت الهی برای شبکه مقاومت و تبیین الزامات ادامه مسیر پرافتخار مبارزه و پایداری مردم ایران و مردم فلسطین و شبکه مقاومت تا فتح سرزمین‌های اشغالی و برپایی دولت مستقل فلسطینی خواهد بود.

1403/07/13