زنجان | رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود :

نماز جمعه نصر، پازل جنگ روانی دشمن را به هم ریخت

حجت الاسلام اسدی : نماز جمعه نصر ضربه ای سنگین تر از عملیات «وعده صادق ۲» بر پیکره دشمن بود.

نماز جمعه نصر، پازل جنگ روانی دشمن را به هم ریخت

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود در گفتگو با خبرنگاران گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحبوحه جنگ، نه تنها خود به میدان آمد، بلکه جندالله را به میدان آورد تا با دشمن اتمام حجت نماید که در صورت هرگونه حماقت و اقدام تلافی‌جویانه، یک ملت را در مقابل خود خواهد دید.

حجت الاسلام اسدی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمعه نصر با تکریم ویژه از مجاهدت‌های سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله، تداوم راه شهدا را ضروری دانستند، گفت: امروز در دنیا رهبری به اقتدار، شجاعت، کیاست و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی وجود ندارد.

وی  یکی دیگر از موضوعات بسیار مهمی که در اقامه نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی وجود داشت این بود که امید در دل مردم زنده شد تا آبی بر آتش فتنه یاس و ناامیدی رسانه‌های دشمن باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود : نماز جمعه نصر ضربه ای سنگین تر از عملیات «وعده صادق ۲» بر پیکره دشمن بود.

اسدی با بیان اینکه حضور رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه نصر، نشان داد که ایران از مواضع قدرتمندانه خود هیچ‌گاه کوتاه نخواهد آمد، گفت: حضور مردم هم در نماز جمعه به دنیا ثابت کرد این مردم عاشق و پشتیبان ولایت فقیه بوده و از آرمان‌های خود دست بر نمی‌دارند و تا پای جان گوش به فرمان برای لبیک به ندای رهبری هستند.

این مسئول تاکید کرد: عملیات وعده صادق ۲ انجام شد، اما سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمعه نصر به این عملیات ضریب داد و دنیا از این اقدام ایشان شگفت‌زده شد. باید به این امام شجاع، حکیم، با تدبیر و وسط در میدان افتخار کنیم و در پشتیبانی از ولایت از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی تاکید کرد: رژیم اسرائیل غاصب، در گرداب افول و ناتوانی است، بدون شک اثرگذاری حضور رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه نصر و پیام‌های خاصی که داشتند روز به روز در سیطره جهان بیشتر خواهد شد.

1403/07/15