زنجان| ویژه اساتید، فعالان و نخبگان قرآنی :

ثبت‌نام دوره «تربیت معلم تدبر» در زنجان آغاز شد

ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای شرکت در دوره فشرده «تربیت معلم تدبر» ویژه اساتید، فعالان و نخبگان قرآنی در دو بخش آموزش حضوری و مجازی آغاز شد و تا ۲۲ مهرماه ادامه دارد.

ثبت‌نام دوره «تربیت معلم تدبر» در زنجان آغاز شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس اداره امور قرآنی زنجان گفت : ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای شرکت در دوره فشرده «تربیت معلم تدبر» ویژه اساتید، فعالان و نخبگان قرآنی استان در دو بخش آموزش حضوری و مجازی آغاز شد و تا ۲۲ مهرماه ادامه دارد.

حجت الاسلام بیات افزود : دوره فشرده تربیت معلم تدبر در قرآن کریم که در راستای گسترش فرهنگ تدبر در قرآن و تربیت نیروی متخصص از سوی معاونت آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن الکریم در سراسر کشور اجرایی می‌شود، بر طبق زمان‌بندی اعلام شده به‌صورت تلفیق آموزش مجازی در بخش «نظری» و آموزش حضوری در بخش «کارورزی» برگزار می‌شود.

وی ادامه داد : داشتن حداقل ۲۵ و حداکثر ۶۰ سال، داشتن مدرک قبولی در پایه پنجم حوزه علمیه یا بالاتر و یا مدرک تحصیلی کارشناسی یکی از رشته‌های علوم قرآنی، الهیات و معارف اسلامی، ادبیات عرب و شاخه‌های آن از شرایط شرکت در این دوره اعلام شده است.

بیات خاطر نشان کرد:  همچنین داشتن حداقل سه سال سابقه تدریس مفید و مستمر در رشته‌های معارف قرآنی همچون ترجمه، مفاهیم، تفسیر، سبک زندگی قرآنی و... یا داشتن حداقل پنج سال تدریس مفید و مستمر در سایر زمینه‌های قرآنی و علوم انسانی از دیگر شرایط اعلام شده برای نام‌نویسی در دوره فشرده تربیت معلم تدبر است.

تدریس این دوره قرآنی متناسب با سطح متقاضیان به‌صورت متمرکز یا منطقه‌ای خواهد بود که علاقه‌مندان واجد شرایط برای ثبت‌نام در دوره فشرده تربیت معلم تدبر در قرآن به لینک https://survey.porsline.ir/s/Sk7qv65M  مراجعه کنند.

1403/07/16