ایلام | مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خبر داد:

برگزاری محفل شعر"ندای هبه" با حضور شاعران آئینی

محفل شعر "ندای هبه" با محوریت بانوان مقاومت با حضور شاعران حماسی مطرح استان در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام  برگزار شد.

برگزاری محفل شعر"ندای هبه" با حضور شاعران آئینی

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام منوچهر رئیسی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام درآئین محفل شعر "ندای هبه" گفت: جنگ اصلی کنونی با اسرائیل جنگ شناختی است و نقش آفرینی اصحاب هنر و شاعران در این راستا بی‌بدیل است.


حجت‌الاسلام رئیسی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، جنبه فرهنگی مقاومت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که در صورت نبود فرهنگ در سایر عرصه‌ها هم مسئله مقاومت شکل نمی‌گیرد. 


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام بیان داشت: مهمترین بازیگر عرصه فرهنگ و هنر، هنرمندان هستند و باید اذعان کرد که برای ترویج یک فرهنگ در جامعه هیچ ابزاری توانمندتر و قدرتمندتر از هنر نیست از این رو شعر مقاومت و هنر مقاومت از اهمیت ویژه ای برخوردار می‌شود.


حجت‌الاسلام رئیسی گفت: وظیفه بانوان در این عرصه، بصیرت آفرینی در خانواده، جامعه و تقویت روحیه استکبارستیزی و مبارزه با ظلم است و به طور قطع این امر در قالب‌های شعر و هنر بسیار تاثیرگذارتر خواهدبود.

 

در ادامه مریم بیگ‌محمدی مسئول قرارگاه بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام و دبیر محفل شعر ندای هبه در مصاحبه با روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: این برنامه با حضور اصحاب شعر و بانوان فرهنگی با موضوع فلسطین و فرهنگ مقاومت برگزار شد.


مسئول قرارگاه بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام و دبیر محفل شعر ندای هبه ادامه افزود: با برگزاری اینگونه برنامه‌ها می‌توان بخشی از این خلاءها را پوشش داد و نقش پررنگ بانوان جامعه در عرصه مقاومت و در فرهنگ مقاومت را بهتر و دقیق‌تر از قبل برجسته کرد.
 

1403/07/16