همدان | رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیان کرد؛

روایت مقاومت در مکتب نصرالله در بیش از ۱۵۰ مسجد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: روایت مقاومت در مکتب نصرالله همزمان با مساجد سراسر استان در ۱۵۰ مسجد شهر همدان برگزار خواهد شد.

روایت مقاومت در مکتب نصرالله در بیش از ۱۵۰ مسجد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام مهدی شرنجانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان بنا به فرموده مقام معظم رهبری سید مقاومت، یک شخصیت نبود، یک راه و یک مکتب بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان افزود: روایت مقاومت در مکتب نصرالله همزمان با مساجد سراسر استان در ۱۵۰ مسجد شهر همدان روز پنج شنبه ۱۲ مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهدشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان  عنوان کرد: ما وظیفه داریم علاوه بر شناسایی مکتب سید مقاومت و ادامه راه ایشان، برای دیگران هم تبیین و مردم را با این مسیر آشنا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه عملیات وعده صادق ۲ مطالبه مردم بود، ادامه داد: همانطور که موشک‌های ما همه پدافندهای پیشرفته دشمن را از کار انداخته و به جاهای مورد هدف اصابت کرده، مطمئناً موشک‌های دشمن هم می‌تواند به زیرساخت‌ها و پادگان‌های ما برسد. این بر کسی پوشیده نیست که رژیم صهیونیستی برتری نظامی و تکنولوژی هم دارد و ابرقدرت‌ها پشت آنان هستند و برنامه ریزی‌های پیچیده‌ای دارند. احتمال اینکه دشمن جواب دهد خیلی زیاد است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان ابراز کرد: شهید نصرالله به عنوان رهبری دلسوز، خدمات اجتماعی بسیاری را نیز در لبنان ارائه کرد که راه اندازی مدارس علمیه، دانشگاه‌ها، کلاس‌های درس، خدمات عمومی و اجتماعی و از جمله آنهاست و همواره در کنار مردم بود و فرزند خود را نیز در این مسیر فدای اسلام کرد.

حجت الاسلام شرنجانی افزود: آن چیزی که برای ما عملیات است و باید آن را تعریف کنیم این است که فضای جامعه و محلات را مدیریت کنیم. همه باید در یک اتاق عملیاتی محله بنشینیم و ببینیم در خارج از مسجد اگر نیاز است یک غرفه فرهنگی برپا کنیم تا هم کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای جبهه مقاومت جمع آوری و هم حماسه، روحیه عزت و کرامت را ترویج کنیم. 

حجت الاسلام شرنجانی عنوان کرد: امروز عالم در یک پیچ تاریخی و یک گذر تمدنی است، در یک سو جبهه شیطانی و باطل است که دست به نسل کشی می‌زند و از سوی دیگر جبهه مؤمنان و عدالت خواهان است که به عرصه آمده و از مردم مظلوم دفاع می‌کنند  و ما وظیفه داریم ماهیت این جبهه شیاطانی را برای نسل جوان تبیین کنیم.

وی اظهار داشت: درصدد هستیم مساجد با برپایی مواکب اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی کنند تا با پشتیبانی جبهه مقاومت این کمک‌های مردمی به دست نیازمندان لبنان برسد. انتظار می‌رود که مساجد به جمع آوری کمک‌ها و عوض کردن رنگ و بوی شهر بپردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان در ادامه افزود: براساس مطالبه رهبر انقلاب به تبیین مبانی انقلاب اسلامی اقشار تاثیر گزار و شبکه تبلیغ امروز وظیفه دارند تا با تبیین مبانی، نسبت به آشنا کردن مسلمانان جهان خصوصاً جریان جبهه مقاومت اهتمام ورزیده و مستحکم تر از همیشه بتوانند در تبعیت از رهبری معظم انقلاب حرکت را استمرار ببخشند.

 

1403/07/16