هرمزگان | رئیس شورای هئیات و مداحان بانوان استان:

در تلاشیم صندوق قرض‌الحسنه ویژه مداحان راه‌اندازی کنیم

اوج هرمزی گفت: تلاش بر این است که در حاشیه جلسات روزهای چهارشنبه، صندوق قرض‌الحسنه‌ای، ضمن عیادت و رسیدگی به فیوضات اهل‌بیت‌ عصمت و طهارت سلام الله و امور مداحین راه‌اندازی شود.

در تلاشیم صندوق قرض‌الحسنه ویژه مداحان راه‌اندازی کنیم

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، اعظم اوج هرمزی، رئیس شورای هئیات و مداحان بانوان استان هرمزگان در گفتگو با روابط عمومی گفت: در روزهای چهارشنبه‌ هر هفته، جلساتی ویژه بانوان مداح و مسئولین هیئات برگزار می‌شود.

وی افزود: این جلسات بر پایه شرح، تدریس مقتل و با هدف نقد و برسی، همگام‌سازی مداحان و مسئولین حسینیه‌ها و هیئات با مسائل روز جامعه با استفاده از اساتید مربوطه است که تا سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و تدریس مقتل این بانوی بزرگوار ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای هئیات و مداحان بانوان استان هرمزگان بیان کرد: این جلسات موجب نزدیکی و با خبر شدن از احوالات این قشر از جامعه به یکدیگر گردیده و حضار نیز با ایجاد فضای صمیمی با اتفاقاتی نظیر پخت نان‌ها و خوراکی‌های سنتی در راستای جایگزین کردن این نوع از پذیرایی‌های مفید و سالم در جلسات، موج هیجانی برای حاضرین ایجاد کرده‌اند.

اوج هرمزی گفت: تلاش بر این است که در حاشیه این جلسات، صندوق قرض‌الحسنه‌ای، ضمن عیادت و رسیدگی به فیوضات اهل‌بیت‌ عصمت و طهارت سلام الله و امور مداحین راه‌اندازی شود.

وی تصریح کرد: امید و تلاش بر این است در آینده بتوانیم جلسات چهارشنبه‌ها را در سطوح گسترده‌تری در قالب کارگاه‌های آموزشی برای برای ساير شهرستان‌ها برگزار کنیم.

1403/07/17