گلستان | رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس:

مقاومت زنان و دختران غزه مهمترین رمز پیروزی حزب‌الله است

مقاومت زنان و دختران غزه علیه رژیم صهیونیست، مهمترین و بزرگترین رمز موفقیت و پیروزی است.

مقاومت زنان و دختران غزه مهمترین رمز پیروزی حزب‌الله است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  حجت‌الاسلام مهدی فاطمی‌منش، ظهر امروز در محفل شعر مقاومت"ندای هبه" در جمع دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه ترنج گنبدکاووس اظهارکرد: "هبه دراغمه" دختر ۱۹ ساله فلسطینی که با مقاومت و مبارزه خود، الگوی بزرگی برای زنان و دختران غزه و فلسطین شد و توانست با عملیات غرورآفرین خود سه سرباز رژیم صهیونیستی را کشته و ۷۰ نفر را زخمی کند.

وی تصریح کرد: مقاومت و مبارزه این دختر شجاع و غیور، نقطه عطفی در مبارزه مردم فلسطین علیه رژیم صهیونیستی بود و بعد از شهادت وی،بسیاری از زنان فلسطینی، به عملیات‌های شهادت‌طلبانه ترغیب و تشویق شدند و مهمترین رمز موفقیت حزب‌الله و جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیست تاکنون بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به چهار زن تاریخ اسلام ابراز کرد: زنان از اول تاریخ اسلام نقش مهمی در مبارزه و مقاومت داشتند و خداوند در قرآن کریم و احادیث به نقش و جایگاه مهم زنان اشاره داشته است، بهونه‌ای که در حدیث شریف کساء، پیامبران و امامان به واسطه حضرت فاطمه(س) معرفی شدند.

وی ادامه داد: زنان قهرمان تاریخ اسلام، انقلاب اسلامی و همچنین زنان مبارز فلسطینی، مقاومت و مبارزه را به صورت عینی و عملی برای جهانیان تبیین کردند و ثابت کردند که زنان همچون مردان می‌توانند، در مبارزه با ظلم و استبداد پیشگام باشند.

فاطمی‌منش گفت: در سالروز طوفان الاقصی و عملیات شهادت‌طلبانه"هبه" محفل شعر مقاومت با حضور ۷۰۰ دانش‌آموز دختر از دبیرستان ترنج با هدف ارتقاء سیره و معرفت سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی دختران ایرانی برگزار شد.

وی بیان کرد: برگزاری محفل شعر،خاطره‌گویی، محفل انس با قرآن، تفسیر تدبری قرآن و دیگر برنامه‌های فرهنگی با همکاری امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس می‌تواند در تبیین شخصیت‌های زنان مبارز و مقاوم تاریخ انقلاب اسلامی و زنان مقاومت غزه به دختران نسل جوان، نقش موثری داشته باشد.

1403/07/17