آیین معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس برگزار شد

آئین معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبد کاووس با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گلستان، آئین معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبد کاووس با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان و امام جمعه گنبد کاووس و برخی علمای شیعه و اهل سنت و مسئولان شهرستانی، ۱۵ اسفندماه در سالن همایش شهید اکبر معصومی گنبد کاووس برگزار شد.

در این مراسم گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دین، اساسی‌ترین عامل رشد مادی و معنوی جامعه بشری است و سعادت مادی و معنوی جوامع را فراهم می‌کند.

گرزین با بیان اینکه دین مبین اسلام فقط برای معنویت نیامده بلکه تضمین کننده دنیای مردم هم است، افزود: یکی از نسخه‌های جامع رشد اقتصادی و اخلاقی و فرهنگی و نظامی که می‌تواند برای جوامع بشری راه‌گشا باشد، قرآن است که این امر در سیره و روایات معصومین(ع) مشهود است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه باید به جهاد تبیینی مدنظر مقام معظم رهبری بیشتر توجه کرده و دستاوردهای نظام را برای مردم تبیین کنیم، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی درصدد هستند که با تبلیغات گسترده، جوانان را از ارزش‌های اسلامی منحرف کنند، لذا جهاد تبیین یک فرضیه فوری و واجب است که باید به تبیین دستاوردهای نظام پرداخته و آن‌ها را برای جوانان بازگو کنیم.

همچنین، در این مراسم از تلاش‌های حجت‌الاسلام صفی‌الحسینی تقدیر و حجت‌الاسلام کریمی به سمت ریاست جدید این اداره معرفی شد.

آیین معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس برگزار شد

1400/12/16