همدان | مدیر کل تبلیغات اسلامی:

جهاد تبیین و یاری رساندن به جبهه مقاومت وظیفه جدی و حیاتی ماست

حجت‌الاسلام غلامی روشن در دوره تربیت مربی و راهبری دختران حاج قاسم سلیمانی گفت: جهاد تبیین و جهاد یاری رساندن به جبهه مقاومت وظیفه جدی و حیاتی ماست.

جهاد تبیین و یاری رساندن به جبهه مقاومت وظیفه جدی و حیاتی ماست

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام غلامی روشن در همایش دوره تربیت مربی و راهبری دختران حاج قاسم گفت: بانوان جریان پیشرانی هستند که تحول انقلاب اسلامی مخصوصا در عصر آخر زمانی را باید برعهده بگیرند و تلاش بکنند تا تحول عظیم در جامعه رخ دهد.

وی با اشاره به بیان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) افزود: وظیفه جدی امروز ما به عنوان وظیفه حیاتی جهاد تبیین و جهاد یاری رساندن به جبهه مقاومت است.

در ادامه وی افزود: ما باید در خط مقدم تقابل حق و باطل سینه سپر کنیم و دشمن سرتاپا مجهز به تجهیزات نظامی، اطلاعاتی، امنیتی و فنی را به زانو درآوردیم، دشمن تا کنون که در سالگرد طوفان الاقصی هستیم هیچ دست آوردی به دست نیاورده است، این افتخار و عزت را مرهون مجاهدت رزمندگان هستیم که در خط مقدم ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام غلامی روشن با تأکید بر اینکه ما امروز باید دستاوردهای گفتمان مقاومت را روایت و ترسیم کنیم، بیان کرد: آینده‌سازی که مسیر پیش رو است و حرکت جبهه حق را برای مردم باید تبیین کنیم که بنا بر وعده خداوند در قرآن کریم آینده جهان از آن مستضعفان و محرومان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اینکه سرعت تحولات امروز دنیای اسلام و منطقه پیچیده است و طبیعتاً حضور و بصیرت و در میدان بودن را می‌طلبد، گفت: لازمه این حضور حداکثری کار جمعی و تقسیم کار درست است تا بتوان به حداکثر شبکه دسترسی داشته باشیم و با آنها ارتباط بگیریم.

1403/07/21