گلستان | به منظور حمایت از جبهه مقاومت صورت گرفت؛

برگزاری جلسات تبیین آیات قرآنی مرتبط با جهاد و مقاومت

جامعه قرآنی گلستان با لبیک به فرمان ولی امر مسلمین در حمایت از جبهه مقاومت،  هم عهد شدند تا با برگزاری محافل تدبری و تبیین آیات الهی مرتبط با جهاد و مقاومت در سطح جامعه به گسترش و امتداد  مسیر جبهه مقاومت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا این جبهه به ویژه شهید سید حسن نصرالله کمک کنند‌.

برگزاری جلسات تبیین آیات قرآنی مرتبط با جهاد و مقاومت

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، همایش حافظان وحی و تلاوت تدبری قرآن کریم با محوریت آیات جهاد و مقاومت ،  جامعه قرآنی گلستان با لبیک به فرمان ولی امر مسلمین در حمایت از جبهه مقاومت،  هم عهد شدند تا با برگزاری محافل تدبری و تبیین آیات الهی مرتبط با جهاد و مقاومت در سطح جامعه به گسترش و امتداد  مسیر جبهه مقاومت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا این جبهه به ویژه شهید سید حسن نصرالله کمک کنند‌.

 همایش "حافظان وحی "به همت اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان همراه با آیین تجلیل از ۲۰ نفر از برگزیدگان طرح تشویقی دریافت کنندگان گواهینامه آزمون های حفظ عمومی قرآن با حضور استاد رمضانی فرد مدیر دبیرخانه ملی ارزیابی و اعطای مدرک حفظ عمومی قرآن کریم و حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد. 

"حافظان وحی " در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و مدیران و مسئولان دستگاههای فرهنگی از تعداد ۲۰ نفر از حافظان قرآن تجلیل به عمل آمد.
 

1403/07/21