به همت اداره تبلیغات شوش؛

جلسه ساماندهی کمک های مردمی پویش ایران همدل۴ برگزار شد

به همت اداره تبلیغات اسلامی شوش اولین جلسه ساماندهی کمک های مردمی پویش ایران همدل۴ برگزار شد.

جلسه ساماندهی کمک های مردمی پویش ایران همدل۴ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ به همت اداره تبلیغات اسلامی شوش یا حضور رئیس اداره تبلیغات و مسئولین گروه های جهادی و مردمی اولین جلسه ساماندهی کمک های مردمی پویش ایران همدل4  برگزار شد.

حجت الاسلام آل کثیر رئیس اداره تبلیغات در این جلسه گفت:بعد از فتوای رهبر انقلاب بر همه واجب شد که با تمامی امکانات به کمک مردم مظلوم غزه و لبنان بشتابیم.

وی افزود:وظیفه ما در پویش ایران همدل تسهیل کردن هرچه بیشتر شرایط برای دریافت کمکهای مردمی برای هرچه سریعتر ارسال شدن این کمک ها به مردم لبنان و غزه میباشد.

گفتنی است در پی تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهرها و روستاهای فلسطین در نوار غزه و شهادت ده‌ها هزار نفر از مردم بیگناه این منطقه و تخریب جدی زیر ساخت‌های شهری، منازل مسکونی و از بین رفتن معیشت مردم غزه در یک سال اخیر و همچنین تخریب منازل ، ساختمان‌های  مردم در جنوب لبنان ، شهادت جمع زیادی از مردم بیگناه و خسارت‌های گسترده به آنها ، در لبیک به ندای رهبر معظّم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان، چهارمین مرحله‌ی پویش مردمی «ایران همدل» به‌منظور جمع‌آوری مشارکت‌های نقدی هموطنان عزیز برای کمک به مردم مظلوم فلسطین و لبنان آغاز به کار کرد.

1403/07/24