کهگیلویه و بویراحمد | با حضور شاعران مطرح استانی؛

محفل شعر«ندای هبه» با محوریت بانوان مقاومت در یاسوج برگزار شد

کارشناس فرهنگی امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی گفت: جنگ اصلی کنونی با اسرائیل جنگ شناختی است و نقش آفرینی اصحاب هنر و شاعران در این راستا بی بدیل است.

محفل شعر«ندای هبه» با محوریت بانوان مقاومت در یاسوج برگزار شد

به  گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی؛ کارشناس فرهنگی امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان در حاشیه آئین محفل شعر ندای هبه، اظهار کرد: جنگ اصلی کنونی با اسرائیل جنگ شناختی است و نقش آفرینی اصحاب هنر و شاعران در این راستا بی بدیل است.


تاج گل اهل دشتی افزود: این برنامه با حضور اصحاب شعر و بانوان فرهنگی به جهت ابراز انزجار از جنایات خبیثانه اسرائیل و آمریکا در منطقه و ابراز همدردی و اعلان آمادگی و نقش آفرینی در حمایت از مادران حماسه آفرین غزه و لبنان برگزار شد.

وی بیان کرد: وظیفه بانوان در این عرصه، بصیرت آفرینی در خانواده، جامعه و تقویت روحیه استکبارستیزی و مبارزه با ظلم است و به طور قطع این امر در قالب‌های شعر و هنر بسیار تاثیرگذارتر خواهد بود.

اهل دشتی در پایان گفت: در این محفل بانوان فرهیخته و شاعر استان با موضوع مادران مقاومت، اشعار خود را سرودند و در پایان مراسم در دفاع از مظلوم عالم هم عهد و هم پیمان شده و با ولی زمان خود مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

1403/07/25