خوزستان | مدیر مرکز رسانه تبلیغات اسلامی خوزستان:

حمایت از جبهه مقاومت اولویت روابط عمومی ادارات شهرستان‌ها است

حجت الاسلام امینی موحد در سومین نشست مهارت افزایی«روایت برتر» بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن جنگ حزب الله و رژیم صهیونیستی در نقطه ای حساس و تعیین کننده، می بایست فعالیت هایی که در حمایت از جبهه مقاومت است به صورت ویژه انعکاس داده شوند.

حمایت از جبهه مقاومت اولویت روابط عمومی ادارات شهرستان‌ها است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛حجت الاسلام میلاد امینی موحد مدیر مرکز رسانه تبلیغات اسلامی در سومین دوره مهارت افزایی «روایت برتر» ویژه کارشناسان روابط عمومی ادارات تبلیغات اسللامی با اشاره به اینکه هویت رسانه و روابط عمومی مهم است بیان کرد:روابط عمومی و رسانه باید در سطح شهرستان تصمیم ساز باشد و برای رسیدن به این مهم باید سطح خبر نویسی و پوشش اخبار را بالا ببریم.


وی افزود:اولویت فعلی روابط عمومی ها باید حمایت از جبهه مقاومت باشد و با توجه به قرار گرفتن جنگ حزب الله و رژیم صهیونیستی در نقطه ای حساس و تعیین کننده، می بایست فعالیت هایی که در حمایت از جبهه مقاومت است به صورت ویژه انعکاس داده شوند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین هدف دشمن در جنگ نرم نیز ایجاد ظرفیت تغییرات درونی از رهگذر تحولات ارزشی است؛ و دقیقاً بر همین مبنا رسانه در کنار اندیشه و هنر به عنوان حوزه‌های مؤثر این جنگ اهمیت پیدا می‌کنند.

مدیر مرکز رسانه تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: هر جامعه‌ای با سیستم ارزشی و یا به تعبیری دیگر با نظامی از ارزش‌ها روبرو است. البته ارزش‌ها همگی در عرض همدیگر نیستند و موقعیت برابر ندارند. بعضی ارزش‌ها در سلسله مراتب ارزشی جامعه در جایگاهی بالاتر هستند و بعضی ارزش‌ها نسبت به آنها، ارزش‌های ضعیف‌تری به حساب می‌آیند، ارزش‌ها به لحاظ اجتماعی، به دو بخش ارزش‌های فرادستی یا مادر و ارزش‌های نوع دوم تقسیم می‌شوند. ارزش‌های مادر آن ارزش‌هایی هستند که بنیاد مناسبات ارزشی بر آنها استوارند و ساختارهای اجتماعی ترجمه آن ارزش‌های بنیادی هستند و تعریف ارزش‌های نوع دوم در سایه آن به وجود می‌آیند.

وی خطاب به کارشناسان روابط عمومی تبلیغات اسلامی خوزستان کفت: ارزش‌های نوع دوم تا جایی میدان تاخت و تاز در جامعه دارند که متعرض ارزش فرادستی نشوند. این موضوعی است که در خصوص معنویت و به تبع آن فرهنگ مقاومت و ایثار نیز در میان ملت‌های محور مقاومت صدق می‌کند.

امینی موحد در پایان با اشاره به تحولات منطقه ای اخیر گفت: امروز ما با یک تحول رسانه‌ای در شرایط جهانی روبه‌رو هستیم. رسانه‌ها در حال تغییر هستند و در صورتی می‌توان در مقابل دشمن صهیونیستی موفق بود که این تحولات را بشناسیم. اگر فعالیتی در رسانه‌ صورت می‌گیرد، باید کارکردهای اجتماعی داشته باشد و شرایط محیط اجتماعی از آن فعالیت متأثر شود. بر اساس این تعریف، فعالیت رسانه‌ای می‌بایست از نظر اجتماعی، فلسفه و منطق داشته باشد تا بتواند در جامعه هدف موضوعیت اجتماعی پیدا کند.

1403/07/25