بنیاد هدایت | با حضور جمعی از طلاب و فضلا؛

نخستین رویداد تربیت راوی برگزار شد

در این رویداد ضمن تشریح محتوا و قالب روایت نمایشگاه، امین زمانپور، معاون گفتمان‌سازی بنیاد هدایت مطابق با سرفصل‌های مشخص شده، به ارائه مباحثی برای شرکت کنندگان پراخت.

نخستین رویداد تربیت راوی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نخستین رویداد تربیت راوی برای نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز با حضور جمعی از طلاب و فضلا برگزار شد.

این نمایشگاه به دنبال تبیین الگوی حکمرانی اسلام است و به مخاطبان خود، اعم از امامان محله، کنشگران مسجدی، فعالان فرهنگی، طلاب، دانشجویان، مسئولان امر و ...، ارائه خدمت می‌کند.

در مرحله اول این دوره، یک رویداد یک روزه خواهیم داشت که دوشنبه ۲۳ مهر برگزار می‌شود.

این دوره ۱۲ سرفصل آموزشی دارد. آشنایی اجمالی با تاریخ تمدن‌ها، آشنایی با الگوی امامت، نرم افزار حکمرانی اسلام، آشنایی با ویژگی‌های الگوی امامت در انسان ۲۵۰ ساله، آشنایی با تاریخچه هزار ساله تلاش علمای شیعه برای تبیین و تحقق الگوی امامت، الگوی امامت در مقیاس کلان، آشنایی با فناوری‌های حکمرانی مبتنی بر الگوی امامت، آشنایی با الگوی حکمرانی مجازی، آشنایی با الگوی امامت محله و نظریه جامعه پردازی ولایی با محوریت مسجد، آشنایی با مدل ناحیه مقدسه؛ بررسی تجربه علامه شاه آبادی در جامعه پردازی ولایی، آشنایی با فرایند تحقق الگوی امامت در سطح میانی، آشنایی با نمونه‌های موفق الگوی امامت محله در سطح کشور، از جمله عناوین این سرفصل‌هاست.

این دوره در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز واقع در مسجد جمکران، درب ششم، شبستان بقیع، برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در دوره می‌توانند از طریق آدرسwww.formafzar.com  نام نویسی کرده و در صورت تأیید با آن‌ها تماس گرفته می‌شود تا در دوره شرکت کنند.

1403/07/28