مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه؛

مسابقه کتابخوانی «به یاد هر شهید یک درخت» در زیرکوه برگزار می شود

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: با توجه به اهمیت فرهنگ سازی در خصوص حفظ منابع طبیعی مقرر شده است که مسابقه کتابخوانی «به یاد هر شهید یک درخت» در فضای مجازی برگزار شود.

حجت الاسلام «احمد اسماعیلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: حفظ منابع طبیعی یکی از اولویت های هر انسانی باید باشد چرا که زندگی انسان به طبیعت وابسته است و اگر طبیعت خدشه دار شود انسان نمی تواند آن زندگی شاداب و عادی خود را داشته باشد.

 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه در خصوص اهمیت فرهنگ سازی جهت حفظ منابع طبیعی گفت: در معارف دینی و فرهنگ ملی به بحث اهميت و جايگاه حفظ منابع طبیعی بسیار اشاره شده است و هر فردی باید با الگو گيری از سيره الهام بخش و بيانات مقام معظم رهبری نسبت به کاشت و غرس نهال اقداماتی انجام دهد.

 

وی در ادامه بیان کرد: روايات متعدّدی داريم كه ما را تحريص و ترغيب می كنند به اينكه درخت و نهال بنشانيد كه اين ها حسنه هستند و چه خوب است از این فرصت که در آستانه فرارسیدن بهار هستیم جهت کاشت حداقل یک نهال استفاده کنیم.

 

حجت الاسلام اسماعیلی به برگزاری مسابقه کتابخوانی «به یاد هر شهید یک درخت» اشاره کرد و افزود: این مسابقه به منظور ترویج فرهنگ حفظ منابع طبیعی در فضای مجازی برای علاقمندان به طبیعت برگزار می شود.

 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه در پایان گفت: علاقمندان تا پایان هفته منابع طبیعی می توانند در این مسابقه شرکت کنند و در پایان به سه نفر از برندگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

مسابقه کتابخوانی «به یاد هر شهید یک درخت» در زیرکوه برگزار می شود

1400/12/21