یک مسوول تبلیغات اسلامی:۱۰هزار و ۵۰۰ روحانی در مهرواره اوج شرکت دارند

بوشهر- ایرنا- قائم مقام تبلیغ و امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و مدیرعامل بنیاد هدایت گفت: ۱۰هزارو ۵۰۰ روحانی طرح سراسری "مهرواره اوج" با محوریت مساجد و حضور مؤثر روحانیان در حل مشکلات مردم ۱۰ هزار و ۵۰۰ روحانی در سطح کشور شرکت دارند.

روابط عمومی تبلیغان اسلامی استان بوشهر روز دوشنبه به نقل از حجت الاسلام سید ناصر میرمحمد محمدیان در همایش شبکه امامت این استان با موضوع مسجد جامعه پرداز افزود: هدف از برگزاری مهرواره اوج ارتقای خدمت‌ رسانی مساجد با رویکرد جلب مشارکت مردم، شناسایی امامان جماعت فعال و کمک به حل مشکلات محله‌ها است.

وی بیان کرد: در طرح مسجد جامعه‌ پرداز بر اساس اندیشه‌های امام و رهبرمعظم انقلاب با فناوری مردمی‌ سازی و حکمرانی ولایی صحبت شده تا روش مناسب امامت در سطح کلان و میانی که در جهاد تبیین آیین حکمرانی در اسلام گفته شده پیدا و اجرا شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: روحانیت نوری است که از پرتو این نور جامعه منور می‌شود.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: تهاجم فرهنگی ذهن‌ها را برای تسلیم فرهنگی هدف می‌گیرد و با ابزار رسانه‌ای از تمام مرزها عبور و در خانه‌ها و ذهن‌ها نفود می‌کند.

وی اضافه کرد: تهاجم فرهنگی به‌دنبال مهندسی ادراکی است تا ساختارهای فرهنگی هویت دینی و ملی را از بین ببرد و سرزمین هدف را تجلی افکار و حرکت‌های خود کند.

در پایان این همایش از ۱۲ روحانی برگزیده استانی مهرواره اوج با رویکرد خدمت‌رسانی اجتماعی روحانیان و ۱۰ مبلغ برتر استان تجلیل شد.

یک مسوول تبلیغات اسلامی:۱۰هزار و ۵۰۰ روحانی در مهرواره اوج شرکت دارند

1400/12/24