مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبر داد

اعزام ۹۵۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان

۹۵۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان به روستا‌ها و شهر‌های خراسان جنوبی اعزام شدند.

اعزام ۹۵۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بابیان اینکه ماه مبارک رمضان، بافضیلت‌ترین ماه سال است گفت: ساعات، روز‌ها و شب‌های ماه مبارک رمضان بهترین اوقات عمر است و پیامبر اکرم می‌فرمایند: «ماه رمضان با همه‌ی زیبایی‌های خود و عنایات ویژه‌ی خداوند به شما روی کرده است» لذا میزبان این میهمانی خیلی باعظمت است و آثار و برکات بسیار زیادی در این ماه وجود دارد و خداوند متعال تمام در‌های رحمتش را در این ماه به‌سوی ما بازکرده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: یکی از برنامه‌های بسیار زیبای مردم در این ماه جزءخوانی قرآن کریم و تدبر در این کتاب نورانی است و ماه مبارک رمضان بهترین فرصت است که فرزندانمان که نهال‌های زندگی‌مان می‌باشند را با فیوضات معنوی آشنا کنیم. می‌توانیم در این ماه بعضی دعا‌های کوتاه و نماز‌ها را به فرزندانمان آموزش بدهیم و حتی در مسجد رفتن آن‌ها را با خود همراه کرده و از آن‌ها تجلیل و تقدیر کنیم.
حجت‌الاسلام رضایی افزود: ما در استان، ۲۰۰ خانه قرآنی و بیش از ۵۰ موسسه‌ی قرآنی داریم که فعالیت می‌کنند و همین‌طور مساجد استان، بحث قرآن و احکام را با محوریت جهاد تبیین در دستور کاردارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بابیان اینکه در پارک‌های بزرگ استان نیز محافل قرآنی برگزار می‌شود گفت: بیش از ۲۰۰۰ محفل خانگی در استان شناسایی‌شده‌اند که ساماندهی خواهند شد.
وی افزود: لازمه‌ی بهره‌گیری از معارف قرآن به‌کارگیری اساتید و مبلغان است و به همین منظور، اداره کل تبلیغات اسلامی استان ،اقدام به اعزام ۹۵۰ نفر کرده است و مبلغینی که در سطح استان فعال هستند شامل روحانیون مستقر و طرح هجرت و روحانیون اعزامی از قم و مشهد می‌باشند.
حجت‌الاسلام رضایی تصریح کرد: اگر مردم در روستایی فاقد روحانی باشند، می‌توانند به دفاتر تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها مراجعه و درخواست استقرار روحانی‌نمایند.

1401/01/14