قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی از فعالیت ۴۰ هزار مبلغ طی ماه مبارک رمضان در شهرها و روستاهای کشور خبر داد.
حجت الاسلام روح الله حریزاوی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی طی ماه مبارک رمضان فعالیت های بسیاری را انجام میدهند که یکی از آنها استقرار ۴۰ هزار مبلغ در اماکن تبلیغی کشور است.
وی رویکرد جدی تبلیغ امسال را مبتنی بر جهات تبیین دانست و افزود: مهمترین راهبرد جهاد تبیین تلاش برای تربیت تبیین گران از میان مردم، جوانان، نوجوانان و دانش آموزان است که آموزش های کوتاه مدت نیز توسط مبلغان به آنها ارائه میشود و شبکه تبیینگری نیز شکل خواهد گرفت.
وی جهاد و تبیین را وظیفه قطعی و فوری همه دانست و گفت: بار جهاد تبیین بر دوش جوانان و هدایتگری آن بر دوش مبلغان و روحانیون است.
حجت الاسلام حریزاوی افزود: در سراسر کشور برای تمام مبلغان، آموزش ها و دوره های توانمندسازی و بازآموزی جهاد تبیین تدوین شده که در حال برگزاری است.
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: بوم کاوی و طراحی الگوی جهاد تبیین بر اساس مسائل استان ها از اقدامات مد نظر ما است که انجام می شود.
وی همچنین در پاسخ به عرصه ها و الزامات جهاد تبیین نیز بیان کرد: مبانی اندیشه، پیشرفت ها و آفات مسیر انقلاب از جمله عرصههایی است که باید برای رسیدن به جهاد تبیین، آنها را بشناسیم و با کسب دانش در آنها و متناسب با شبهات پیش برویم.
حجت الاسلام حریزاوی تاکید کرد: جهاد تبیین بدون آگاهی از عرصه ها و شناخت شبهات معنا ندارد و اگر بدون علم و آگاهی به این عرصه ورود کنیم، تبیین ما ناکارآمد خواهد بود.
1401/01/15