با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی؛

«سامانه تجربه‌نگار» مبلغان رونمایی شد

«سامانه تجربه‌نگار» ویژه مبلغان، ائمه جماعت و امامان محله سراسر کشور در مسجد جمکران با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سامانه تجربه‌نگار مبلغان کشور با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در شبستان بقیع مسجد مقدس جمکران رونمایی شد، این سامانه به همت مرکز توانمندسازی (یارا) «بنیادهدایت» سازمان تبلیغات اسلامی راه‌اندازی شده است.
حجت‌الاسلام ناصر میرمحمدیان مدیرعامل «بنیادهدایت» در این مراسم ضمن ارائه توضیحاتی درباره این سامانه اظهار داشت: در مدل امامت محله، تلاش شده تا امامان بتوانند تجربه‌های خود را در اختیار یکدیگر بگذارند، این مدل در «سامانه تجربه‌نگار» اجرا می‌شود.
مدیرعامل «بنیادهدایت» افزود: تجربه‌های کاربردی امامان و ائمه جماعات در مواجهه با مسائل مختلفی همچون راه‌اندازی «مراکز خیریه»، «حل مسائل خانواده‌ها»، «تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی» و «گره‌گشایی از مشکلات مردم محله» در قالب ویدئو‌های یک دقیقه‌ای ضبط و در این سامانه بارگذاری می‌شود.
حجت‌الاسلام میرمحمدیان با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰۶ فیلمِ تجربه‌نگاری تهیه و در این سامانه بارگذاری شده است، افزود: این سامانه به گونه‌ای طراحی شده که تمام مبلغان، ائمه جماعات و امامان محله می‌توانند تجربیات خود را ضبط کرده و در این سامانه به اشتراک بگذارند همچنین ذیل هر تجربه جدولی برای تحلیل و شرح نقاط ضعف و قوت وجود دارد.
گفتنی است، در این مراسم حجت‌الاسلام مهدی طائب رئیس شورای هماهنگی «قرارگاه عمار»، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات‌اسلامی، حجت‌الاسلام سید ناصر میرمحمدیان مدیرعامل «بنیاد هدایت»، حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی، حجت‌الاسلام شعبان‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی قم، فروغ نیلچی زاده و عصمت پناهیان و راهیاران منطقه‌ای و استانی «بنیاد هدایت»، جمعی از امامان شاخص و بانوان مبلغ فعال سراسر کشور حضور داشتند.

1401/01/15