رییس اداره تبلیغات اسلامی:

۱۷۰ هیات مذهبی و تشکل دینی مهریز در راستای جهاد تبیین ساماندهی شدند

یزد- ایرنا- رییس اداره تبلیغات اسلامی مهریز گفت: تاکنون ۱۷۰ هیات مذهبی و تشکل دینی در راستای انجام وظایف به خصوص تحقق جهادتبیین در شهرستان ساماندهی شدند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام صادق مومن روز سه‌شنبه در همایش اعضای هیات‌های مذهبی شهرستان مهریز افزود: هیات‌ها و تشکل‌ها سالانه به خصوص در ماه مبارک رمضان در شهر و روستاهای بخش مرکزی فعال هستند.

وی به اهمیت جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و شعار امسال اشاره کرد و ادامه داد: هیات‌ها و تشکل‌های دینی با همدلی برای رسیدن به اهداف نظام فعالانه در میدان های مختلف مشارکت دارند.

وی اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای اعضای هیات‌های مذهبی با حضور کارشناسان جزو ماموریت مهم اداره تبلیغات اسلامی است که امسال پیگیری می‌شود.

مومن به اهمیت مبارزه تشکل‌های دینی و هیات‌های مذهبی با خرافات و تهدید نرم فرهنگی دشمنان اشاره کرد و بصیرت همگان را خواستار شد.

وی بیان داشت: اعضای هیات‌های مذهبی و تشکل‌های دینی در کنار سایر مجموعه‌های فرهنگی و تبلیغی رسالت دینی، ملی و انقلابی خود را در شهرستان انجام می‌دهد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی مهریز اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال توجه به برگزاری جلسات قرآن کریم در مساجد و خانه‌ها جزو برنامه‌های مهم این اداره است.

مومن بیان کرد: ماموریت اصلی تشکل‌های دینی و هیات‌های مذهبی به برخی ماه‌های قمری خلاصه نمی‌شود و سالانه با جدیت در شهرستان وظایف خود را انجام می‌دهد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

۱۷۰ هیات مذهبی و تشکل دینی مهریز در راستای جهاد تبیین ساماندهی شدند

1401/01/17