سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی خبر داد:

برگزاری محفل جزءخوانی قرآن در ماه رمضان در مسجد جامع ابوموسی

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی گفت: محفل جزءخوانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان در مسجد جامع ابوموسی برگزار می شود.

برگزاری محفل جزءخوانی قرآن در ماه رمضان در مسجد جامع ابوموسی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت الاسلام حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی گفت: به مناسبت ماه ضیافت ا… ماه بهار قرآن و بهره مندی بیشتر مردم از فیوضات و برکات این ماه مبارک و به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ قرآن و مفاهیم قرآنی، محفل جزء خوانی قرآن کریم با حضور قاریان برجسته شهرستان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، محفل جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان هر روز رأس ساعت ۱۸:۲۰ در مسجد جامع ابوموسی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حسنی با بیان اینکه ماه رمضان بهترین فرصت برای تزکیه نفس و قرب الهی است ابراز امیدواری کرد: با بهره‌گیری از برکات این ماه الهی و تجهیز خود به فضایل اخلاقی بیش از گذشته از برکات قرآن در زندگی خود بهره بگیریم.
وی خاطرنشان کرد: باید از این فرصت در ماه مبارک رمضان برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه نهایت استفاده را ببریم، زیرا بدون شک توسعه و ترویج فرهنگ انسان‌ساز قرآن کریم از مهم‌ترین حرکت‌های فرهنگی است که تمام جامعه را در برابر آفات ناشی از تهاجم فرهنگی دشمن مصون می‌دارد.

1401/01/17