مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

تبلیغ با پشتوانه مردمی موفق و ماندگار خواهد شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اهمیت امر تبلیغ گفت: تبلیغی که پشتوانه مردمی داشته باشد، موفق و ماندگار خواهد بود.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز، ۲۰ فروردین‌ماه در دومین «همایش طلایه‌داران تبلیغ» شهرستان قروه به بیان مأموریت‌های تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی اشاره و اظهار کرد: تبلیغی که پشتوانه مردمی داشته باشد، موفق و ماندگار خواهد بود.
وی با اشاره به استقرار روحانی در مناطق حاشیه‌ای و روستایی در ترویج و تبلیغ هر چه بیشتر دین اسلام، خواستار استقرار روحانیون بومی در روستا‌های منطقه شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: اگر امر تبلیغ دین به درستی انجام شود، بسیاری از مشکلات اجتماعی، خیانت و ناهنجاری‌ها حل می‌شود.
وی بر اثرگذاری تبلیغ و مباحث دینی در ارتقای سطح دینی جامعه تأکید کرد و افزود: اگر مبلغان دینی، خود عامل به احکام باشند و در رفتار خود این مهم را جلوه‌گر کنند، قطعا مردم نیز بهتر می‌توانند به سوی دین جذب شوند.
حجت‌الاسلام رستمی، امام جمعه شهرستان قروه در این همایش با اشاره به نقش روحانیون در تبلیغ معارف دینی، بیان کرد: حضور روحانیون در برنامه‌های مبلغان دین مبین اسلام برای تأثیرگذاری بیشتر در جامعه امری ضروری است.
وی افزود: روحانیون، مسئولیت سنگینی در زمینه تبلیغ حقایق دینی بر عهده دارند که باید در انجام آن دقت بیشتری داشته باشند، همچنین تمام برنامه‌های تبلیغی روحانیون باید با روحانیون ویژه‌ای و تنها برای رضای خداوند متعال صورت گیرد.
گفتنی است، در پایان همایش با اهدای لوح تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام رحمانپوریان، راهیار استان کردستان تقدیر و حجت‌الاسلام شرف‌بیانی به‌عنوان راهیار جدید استان کردستان معرفی شد.

1401/01/21