رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس؛

برگزاری ۴۰۰ محفل جزء خوانی قرآن کریم درماه مبارک رمضان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس از برگزاری ۴۰۰ محفل جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

برگزاری ۴۰۰ محفل جزء خوانی قرآن کریم درماه مبارک رمضان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام رضا بهشتی فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس گفت: اینکه در ماه رمضان قرآن خواندن سفارش شده، علتش این است که در ماه رمضان به سبب روزه، قلب انسان صاف شده و آماده پذیرش تلقینات و تبلیغات است و قرآن هم بهترین تبلیغ است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس گفت: مراد از این‌که در ماه رمضان قرآن بخوانیم این است که هم قلبمان آن را بپذیرد و هم هدایت و تربیت شود لذا به همّت روحانیون و تشکل‌های قرآنی، در ماه مبارک رمضان ۴۰۰ جلسه و محفل جزء خوانی قرآن کریم با حضورعلاقمندان به ساحت مقدّس کتاب الهی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد، تشکل‌های قرآنی و جلسات خانگی در مناطق شهری و روستایی شهرستان طبس برگزار می‌شود که علاوه برقرائت روزانه یک جزء قرآن کریم، نکات تفسیری نیز توسط روحانیون بیان می‌شود.

حجت‌الاسلام بهشتی فر افزود: از دیگر برنامه‌های قرآنی شهرستان، ویژه برنامه گلشن وحی است که با حضور مردم ولایتمدار طبس در حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) همه روزه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح برگزار شده و از شبکه سراسری دو سیما به‌صورت زنده پخش و از ساعت ۱۳:۲۰ از شبکه استانی خاوران بازپخش می‌شود.

1401/01/21