رئیس اداره تبلیغات اسلامی قرچک خبرداد:

بیش از ۳٠ برنامه ویژه ماه مبارک رمضان در قرچک برگزار مي‌شود

حجت‌الاسلام محمد عبدالرحیمی گفت: بیش از ۳٠ برنامه فرهنگی و اجتماعی به‌مناسبت ماه مبارک رمضان با هدف به ميدان آوردن نخبگان و ظرفيت‌هاي مردمي در اين شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمد عبدالرحیمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران از برگزاری برنامه‌های متنوع و متناسب با ایام ماه مبارک رمضان در قرچک خبر داد و اظهار داشت: ماه رمضان ماه رحمت و مغفرت الهی است و پرورش روح انسان است و امسال نیز برنامه‌های متنوعی برای اقشار مختلف مردم ترتیب داده شده است.
وی افزود: بیش از ۳٠ برنامه فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و مذهبی همانند «ویژه برنامه اعتکاف دانش آموزی»، «مراسم افطار اولی‌ها»، «مراسم شب‌های قدر با حضور مداحان و سخنرانان مطرح کشوری»، «پخش نان صلواتی در ۳٠ محله»، «برگزاری مسابقات قرآنی و کتابخوانی» و… به همت اداره تبلیغات اسلامی قرچک در رمضان ۱۴۴۳ هجری قمری برگزار می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قرچک عنوان داشت: اهم این برنامه‌ها؛ برگزاری نشستی با حضور نخبگان منطقه با هدف هم افزایی و همفکری در راستای رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی است.
عبدالرحیمی در پایان گفت: رمضان ماه میهمانی خداوند است و در این ماه زمینه کمک به نیازمندان و اقشار محروم جامعه  و رفع آسیب‌های اجتماعی فراهم است لذا اداره تبلیغات اسلامی قرچک در نظر دارد با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی مشکلات فرهنگی و اجتماعی منطقه را به حداقل برساند.

1401/01/23