مدیر کل صدور مجوز و ارزیابی ناشران قرآن اعلام کرد؛

اهتمام برصدور مجوز ارزیابی ناشران قرآن همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن

حمید کرمی بروجنی گفت: امسال مقارن با برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن، صدور مجوز ارزیابی ناشران قرآن کریم به صورت جدی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حمید کرمی بروجنی «مدیر کل صدور مجوز و ارزیابی ناشران قرآن کریم» در خصوص صدور مجوز و نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم اظهار داشت: همواره یکی از وظایف اصلی سازمان دارالقرآن الکریم، صدور مجوز ارزیابی ناشران قرآن کریم بوده است و امسال نیز مقارن با برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، این مهم به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

اهتمام برصدور مجوز ارزیابی ناشران قرآن همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن

وی افزود: معاونت نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم با تعامل حداکثری، نسبت به صدور مجوزهای چاپ و نشر مصاحف شریف اهتمام ویژه دارد و از عموم ناشران قرآن کریم درخواست می‌کنیم تا نسبت به اخذمجوزهای قانونی این حوزه در زمان مناسب، دقت لازم را به عمل آورند.

کرمی بروجنی اظهار داشت: از عموم علاقمندان به قرآن کریم نیز نسبت به اعلام ملاحظات و پیشنهادات این حوزه به اداره کل صدور مجوز و ارزیابی ناشران قرآن کریم دعوت به عمل آمده و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات مربوطه با شماره ۶۶۹۵۵۹۹۲ تماس بگیرند.

1401/01/24