مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

تحاد و انسجام لازمه تحقق جهاد تبیین است

حجت الاسلام انصاری راد، اتحاد و انسجام را لازمه تحقق جهاد تبیین به عنوان خواسته و مطالبه مقام معظم رهبری دانست و گفت: تفرقه و جدایی و اعمال سلیقه و حرکت در مسیر شکاف جامعه به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی نخواهد بود.

 

تحاد و انسجام لازمه تحقق جهاد تبیین است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ حجت الاسلام علی اکبر انصاری مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در نشست مشترک علمای شیعه و اهل تسنن استان هرمزگان که با موضوع در سالن کنفرانش اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد اظهار کرد: باید از یک سو نسبت به وحدت و انسجام و یکپارچگی اهتمام بورزیم و از سوی دیگر به تکلیفی که رهبری بر دوش همه ما نهاده اند توجه کنیم و به منظور تحقق شعار سال از ظرفیت عظیم شبکه تبلیغ استان بهره ببریم.
وی در ادامه به شبکه عظیم مداحان استان هرمزگان اشاره کرد و افزود: بیش از ۲ هزار مداح و ذاکر اهل بیت(ع) در استان هرمزگان شناسایی، ساماندهی و دارای کد شناسه هستند که ظرفیت عظیم دیگری است که در اختیار نهاد مقدس تبلیغات اسلامی هرمزگان است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین با اشاره به فعالیت بیش از ۱۶۰۰ هیئت مذهبی در سراسر استان در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی تصریح کرد: مقام معظم رهبری از هیئات مذهبی مطالبه می کنند و بهترین مکان برای تحقق جهاد تبیین، همین هیئت های مذهبی و کانون های فرهنگی هستند.
حجت الاسلام انصاری راد گفت: فضای مجازی از دیگر ظرفیت ها برای تحقق جهاد تبیین است که می بایست در این زمینه مراقب باشیم لذا تولید محتوا برای اداره و مدیریت فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است تا بتوانیم در برابر این هجمه مقاومت کنیم و لازمه آن، اتحاد و انسجام  است تا خواسته و مطالبه حضرت آقا محقق شود.
وی تاکید کرد: تفرقه و جدایی و اعمال سلیقه و حرکت در مسیر شکاف جامعه به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی نخواهد بود، لذا نشست مشترک بین علمای شیعه و اهل تسنن به منظور ارائه راهکار و پیشنهادات کاربردی در راستای تحقق جهاد تبیین تشکیل شده است.

1401/01/30