رئیس اداره تبلیغات اسلامی هشترود تاکید کرد؛

تعجیل در فرج حضرت ولی عصر(عج) در صدر دعاهای لیالی قدر/ برگزاری مراسم پرفیض شبهای قدر در مساجد و حسنیه های شهرستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی

حجت الاسلام اباذری گفت: دعا برای تعجیل در فرج حضرت ولی عصر(عج) نیز باید در صدر دعاها در این شب های پرفضیلت باشد. چراکه جهان در عصر کنونی به منجی برای عدالت گستری نیاز دارد.

 

تعجیل در فرج حضرت ولی عصر(عج) در صدر دعاهای لیالی قدر/ برگزاری مراسم پرفیض شبهای قدر در مساجد و حسنیه های شهرستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی

حجت الاسلام یعقوب اباذری در گفتگو با پیک هشترود در مورد فضیلت شبهای قدر گفت: به جرئت می توان گفت برجسته ترین آیات قرآن در مورد شب قدر و فضیلت آن که است که خداوند متعال می فرماید: «ما قرآن را در شب قدر نازل کردیم. و از شب قدر چه آگاهت کرد. شب قدر از هزار ماه ارجمندتر است.
وی اظهار داشت: از جمله دلایل فضیلت شب قدر بلکه والاترین جنبه فضیلت آن نزول قرآن کریم در این شب می باشد که به صورت یک باره بر قلب مقدس پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله) نازل گردید و در بقیه عمر مبارک ایشان به صورت تدریجی انجام گرفت.
این کارشناس مذهبی افزود: شب قدر بهترین فرصت برای طلب بخشش و آمرزش گناهان از خداوند است و پروردگار در این شب عنایت ویژه ای به بندگان خود دارد و در واقع آن را بهانه ای جهت آمرزش بندگان خود قرار داده است.
اباذری در مورد دعاهای این شب ها نیز تصریح کرد: در روایتی امده است از پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) سؤال شد که اگر شب قدر را درک کردیم از خدا چه بخواهم؟ فرمود: سلامتی بخواهید».
وی تاکید کرد: دعا برای تعجیل در فرج حضرت ولی عصر(عج) نیز باید در صدر دعاها در این شب های پرفضیلت باشد. چراکه جهان در عصر کنونی به منجی برای عدالت گستری نیاز دارد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی هشترود خاطرنشان کرد: مراسم شبهای قدر در مساجد و حسنیه های شهرستان با حضور مردم ولایتمدار و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.
 

1401/01/30