مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه خبر داد:

۱۷ مولوی‌ اهل‌سنت شهرستان زیرکوه در طرح «مهرواره‌ اوج» شرکت کردند

مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه از شرکت 17 مولوی‌ اهل‌سنت شهرستان زیرکوه در «مهرواره‌ اوج» خبر داد.

۱۷ مولوی‌ اهل‌سنت شهرستان زیرکوه در طرح «مهرواره‌ اوج» شرکت کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ حجت‌الاسلام احمد اسماعیلی، مسئول اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه گفت: طرح «مهرواره اوج» به‌منظور لبیک امامان مساجد در سراسر کشور به پیام رهبر معظم انقلاب در حال اجرا است.

وی ارتقاء خدمت‌رسانی با موضوع مساجد را از اهداف مهم مهرواره اوج دانست و اظهار کرد: ایجاد انگیزه مضاعف در مساجد برای ورود به عرصه خدمت‌رسانی و حل مسائل محله و ارتقای امامان در جلب مشارکت مردم از اهداف مهم این طرح است.

حجت‌الاسلام اسماعیلی افزود: ارتقاء روش‌های شناسایی مسئله خلاقیت‌ها و راهنمایی حل مسئله، شناسایی امامان فعال، ایجاد و تقویت شبکه امامت در شهرها و ترویج گفتمان امامت و تقویت و ارتقای شبکه راهیاری از دیگر اهداف این طرح به شمار می‌رود.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زیرکوه شناخت مسئله و جوانب آن، نقاط روشن و ظرفیت‌های قابل اتکاء، راهکارهای عملی حل مسئله و جهت‌گیری صحیح به سوی جامعه اسلامی را به‌عنوان مراحل اجرای این طرح عنوان کرد و ادامه داد: در این عملیات تلاش شده چهار توصیه مقام معظم رهبری به حلقه‌های میانی و جهت‌دهی حرکت و فعالیت این حلقه‌ها به سمت اوج گرفتن فرآیند خدمت‌رسانی با موضوع مساجد صورت بگیرد.

1400/07/04