مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس

روز قدس مظهر و تجلی قدرت حاکمیت اسلام است

حجت‌الاسلام قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در آستانه فرا رسیدن روز قدس ضمن دعوت از مردم برای شرکت در این راهپیمایی با شکوه گفت : روز قدس مظهر و تجلی قدرت حکومت اسلامی است.

روز قدس مظهر و تجلی قدرت حاکمیت اسلام است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، حجت الاسلام حسن قانع مدیرکل تبليغات اسلامي فارس در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی این اداره کل اظهاركرد :  در آستانه روز قدس قرار داریم روزی که به ابتکار امام رحمت الله علیه پایگذاری شد و روزی که نام گذاری آن در واقع یک الهام الهی بود.

وی افزود: مسئله مقاومت و حمایت از قدس یک امر کاملاً برخاسته از اصول اساسی اسلام و برخاسته از آموزه‌های قرآنی است همچنين یکی از الزامات استقرار حکومت جهانی پیامبر مسئله اتحاد و انسجام میان مسلمانان در مقابله دشمنان است.

وی تاکید کرد: اگر ما خواهان استقرار حکومت اسلامی در جهان هستيم باید به‌عنوان کنشگران سیاسی نسبت به دشمنان و به برنامه‌های آنها، مقابله هوشمندانه و فعالانه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام قانع تصریح کرد: روز قدس مظهر و تجلی وحدت بین مسلمین است و تجلی قدرت حاکمیت اسلام در سراسر جهان است و لذا مردم موحد و آزاده ايران به کشورهای مسلمان منطقه که از آموزهای قرآنی فاصله گرفته اند هشدار می‌دهند مراقب باشند در دام و نقشه شوم اسرائیل قرار نگیرند چرا که بنا به وعده الهی پیروزی از آن مسلمین است.

وياذعان داشت: زمانی حکومت اسلامی محقق می‌شود که به تعبیر مقام معظم رهبری (مدضله العالي ) ؛ دولتمران، روشنفکران، عالمان دینی، احذاب، گروه‌ها، جوانان غیور و اصناف جایگاه خودشان را در این حرکت جهانی مقابله با استکبار بدانند و نقش خودشان را ایفا کنند.

مدیرکل تبليغات اسلامي فارس در پايان سخنان خود از تمام اقشار استان فارس خصوصا جامعه تبلیغی  اين استان خواست که در این رزمایش و جهاد بزرگ شرکت كنند که به فرموده رهبری مسئله اول جهان اسلام حمایت از قدس شریف است.

1401/02/07