کارمند تبلیغات اسلامی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر شد

آئین اختتامیه معرفی چهره‌های برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر در سال‌های 1399 و 1400 برگزار شد.

کارمند تبلیغات اسلامی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، آئین اختتامیه معرفی چهره‌های برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر در سال‌های 1399 و 1400 با حضور رئیس حوزه هنری استان بوشهر برگزار شد.

امید پارسایی‌فر در این مراسم گفت: پس از معرفی نامزدهای اعلام شده، سیدحسین صافی (عکاس) و علی بحرینی (نقاش) به عنوان دو تن از چهره‌های برتر انقلاب اسلامی در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ معرفی شدند.

وی افزود: امسال حوزه هنری استان بوشهر به این نتیجه رسید پس از ۲ سال شرایط کرونایی باید حرکتی قابل توجه برای شنیدن صدای هنرمندان اقدام شود که در این راستا ۵۱ نامزد به عنوان چهره‎های برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر در سال‎‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ معرفی شدند.

پارسایی‌فر بیان کرد: در دو سال شرایط کرونایی دبیرخانه تعطیل نشد و فعالیت‎های هنرمندان به‌خوبی رصد شد و طی این مدت کرونا نه تنها منجر به رکود در حوزه فرهنگی نشد بلکه ظرفیت برخی از بخش‌ها را توانمندتر کرد که مهم‌ترین عامل تاثیرگذار ورود نسلی جدید بود که در منازل‌ خود تولید کارهای فرهنگی و هنری کردند.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر اظهار کرد: شاید کمتر کسی فکر می‎کرد که برای آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی از بین حدود ۳۰۰ اثر برای یکسال انتخاب چهره برتر هنر انقلاب اسلامی در استان بوشهر برسد.

گفتنی است، علی بحرینی (نقاش) که به عنوان چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر معرفی شده، کارمند بازنشسته اداره کل تبیغات اسلامی استان بوشهر است.

1401/02/07