مدیر کل تبلیغات اسلامی استان‌ اردبیل:

روز قدس در تاریخ اسلام نماد مقاومت و دفاع از مظلومین جهان است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان‌ اردبیل گفت: روز قدس روز مهم در تقویم عبادی سیاسی و نماد مقاومت و دفاع از مظلومین جهان است.

روز قدس در تاریخ اسلام نماد مقاومت و دفاع از مظلومین جهان است
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در مصاحبه ای با گرامی داشت روز جهانی قدس، این روز را سمبل مبارزه علیه کفر و استبداد و حمایت از مظلومین جهان عنوان کرد و افزود: استکبار جهانی به سرکردگی رژیم تروریستی آمریکا با تمامی قوا و با رونمایی از طرح موسوم به «معامله قرن»، سیاستی را در پیش گرفته تا حقوق مردم فلسطین را  پایمال و مساله فلسطین را از اذهان افکار عمومی جهان پاک کند.

وی گفت: با وحدت و همبستگی عموم مردم مسلمان جهان سیاست پوچ استکبار به کابوسی دست نیافتنی مبدل می‌شود و قدس شریف با عنایت الهی آزاد خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه امسال شرایط روز قدس ویژه‌ است، گفت: با توجه به جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در مسحدالاقصی و شهادت جنعی از روزه داران و نمازگزاران فلسطینی، همگان با حضوری  گسترده تر از سال های قبل فریاد حاکمیت فلسطین و فریاد حق و عدالت بر عالم و انتظار حضرت بقیه الله را سر داده  اعلام می کنیم که حفظ آرمان های قدس شریف و جبهه مقاومت تا نصرت نهایی همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام جعفرزاده در خصوص ثمرات و بازتاب حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: ما با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزار و نفرت خویش را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌کنیم.

وی افزود: بنا به حساسیت و اهمیت موضوع باید گرامی داشت قدس شریف به گونه ای باشد که فقط یک روز قدس نداشته باشیم بلکه هفته قدس داشته باشیم و بخشی از این هفته به روزهای پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مسئله قدس تعلق گیرد و نکاتی که در فرمایشات ایشان است توسط ملت مورد توجه باشد.

حجت‌الاسلام جعفرزاده در پایان بخش سخنانش افزود: آرمان فلسطین فراموش شدنی نیست و آزادگان جهان با بهره گیری از ابزارهای مختلف از حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و برگزاری هم اندیشی در فضای مجازی و ویدئو کنفرانس و.. صدای مردم مظلوم فلسطین را به جهانیان خواهند رساند.

وی تاکید کرد: روز جهانی قدس محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مساله اول جهان اسلام، به حساب می آید و می تواند برکات فراوانی را در پی داشته باشد.​​​​​​​

1401/02/09