معاون حوزه هنری کشور:

سینماهای استان فارس احیاء می شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع حوزه هنری کشور گفت: احیای سینماهای شیراز و فارس جزو اولویت‌های مهم این سازمان محسوب می‌شود.

سینماهای استان فارس احیاء می شوند

به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي، عبدالحمید قره‌داغی در حاشیه سفر به شیراز و بازدید از وضعیت سینماهای تحت مدیریت حوزه هنری استان فارس در این شهر، گفت: احیای سینماهای شیراز و شهرستان‌های فارس از اولویت‌های مهم حوزه هنری کشور است.

وی افزود: به مردم شریف و فرهنگ دوست شیراز مژده می‌دهم که به زودی عملیات اجرایی پروژه بزرگ پردیس سینمایی پرسیا در بلوار زند شیراز آغاز خواهد شد.

قره داغی ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد مردم شیراز همواره استقبالی شایسته از سینما داشته‌اند و حوزه هنری نیز به عنوان متولی بخش مهمی از سینماهای این شهر، تلاش می‌کند در شأن این مردم، امکانات سینمایی شایسته ای برای آنان فراهم کند.

مدیر عامل مؤسسه سینمایی بهمن سبز که هدایت امور سینماهای حوزه هنری نیز پس از بازدید از سینماهای شیراز گفت: امیدواریم با حمایت مدیران ارشد حوزه هنری، مسئولین استان فارس بویژه شهرداری کلان شهر شیراز و تلاش همکاران امور سینمایی بتوانیم زمینه ساز تحولی شایسته در سینماهای استان فارس و شهر شیراز باشیم.

سید مصطفی حسینی افزود: به جز شهر شیراز به شهرستان‌های استان نیز توجه داریم و در همین سفر نیز از برخی امکانات و فضاهای سینمایی در شهرستان‌ها بازدید کردیم تا به یاری خدا علاوه بر مرکز استان، بتوانیم در سایر شهرها نیز کاری در خور انجام دهیم.

1400/08/09