خوزستان | به مناسبت هفته تبلیغات اسلامی ؛

تبریک رئیس اوقاف بهبهان به اداره تبلیغات در سالروز تأسیس سازمان

به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهبهان با حضور در اداره تبلیغات اسلامی، این روز را به رئیس و کارکنان این اداره تبریک گفت.

تبریک رئیس اوقاف بهبهان به اداره تبلیغات در سالروز تأسیس سازمان

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهبهان با حضور در اداره تبلیغات اسلامی، این روز را به رئیس و کارکنان این اداره تبریک گفت. این دیدار که با هدف تقویت همکاری های بین بخشی و ایجاد هم افزایی بیشتر میان دو نهاد فرهنگی و مذهبی صورت گرفت، در فضایی صمیمی و همراه با گفت و گوهای سازنده برگزار شد.

حجت الاسلام مهدوی کیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان، در این دیدار ضمن قدردانی از این حرکت ارزشمند، بر اهمیت همدلی و همگرایی نهادهای فرهنگی و مذهبی در ترویج معارف اسلامی و برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های دینی در شهرستان تأکید کرد. وی با اشاره به اقدامات مشترک انجام شده میان دو مجموعه، از جمله همکاری در برگزاری مراسمات مذهبی نظیر آیین های عزاداری و برنامه های مناسبتی، بر لزوم تداوم و گسترش این تعاملات برای خدمت هرچه بهتر به جامعه هدف تأکید نمود.

در پایان این نشست، طرفین بر عزم خود برای برنامه ریزی منسجم تر در مناسبت های پیش رو و بهره گیری از ظرفیت های موجود در جهت ارتقای سطح کیفی فعالیت های فرهنگی و مذهبی شهرستان بهبهان تأکید کردند و مقرر شد جلسات هماهنگی منظمی در آینده برگزار شود.

1405/04/07