دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن استان بوشهر برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، اظهار کرد: آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم با حضور ۱۲۸ نفر از حافظان قرآن برگزار شد.

دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن استان بوشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، جواد احمدی منفرد گفت: همزمان با سراسر کشور، هفدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم ۲۳ اردیبهشت 1401 در دو حوزه شهرستان‌های بوشهر و کنگان با حضور ۱۲۸ نفر از حافظان قرآن کریم برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه اظهار داشت: این مسابقات در سطح این استان در سه رشته ۱۰، ۲۰  و ۳۰ جزء قرآن کریم و با حضور شرکت کنندگان در دو بخش بانوان و آقایان در آزمون مرحله کتبی برگزار شد.

وی ادامه داد: پس از برگزاری این مرحله با توجه به ارزشیابی مصاحبه شفاهی شرکت کنندگان به پذیرفته شدگان ۱۰ جزء، مدرک سطح ۵ معادل دیپلم و ۲۰ جزء مدرک سطح ۴ معادل فوق دیپلم ارائه می‌شود.

احمدی منفرد با اشاره به مدرک سطح ۳، اظهار کرد: به حافظان کل ۳۰ جزء با توجه به مدارک سطح ۴ و ۵ آنها و همچنین با پذیرش در آزمون کتبی و شفاهی، مدرک سطح۳ معادل کارشناسی تعلق خواهد گرفت.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه افزود: مدارک سطوح ۱ و ۲ نیز به حافظان کل قرآن کریم پس از برگزاری ۳ مرحله آزمون در سطح ۲ معادل کارشناسی ارشد و ۴ مرحله آزمون در سطح ۱، معادل دکتری به آنها اعطا می‌شود.

1401/02/24