مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری خبر داد:

تولیدات مشترک با حوزه هنری افزایش می‌یابد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیدار با رییس حوزه هنری چهارمحال وبختیاری گفت: روابط فرهنگی و کاری حوزه هنری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تا کنون خوب بوده و تولیدات مشترک این دو سازمان در سال جاری بیشتر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، «منوچهر ذوالفقاری» ضمن تبریک انتصاب رئیس حوزه هنری استان آرزوی موفقیت برای ایشان افزود: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری سالانه بیش از ۶۰ عنوان کتاب در موضوعات دفاع مقدس، ایثار و شهادت تولید می‌کند؛ که با همکاری بیشتر بین دستگاهی می‌توانیم آثار بسیار بیشتر و با کیفیت مطلوب‌تری تولید کنیم.

ذوالفقاری اظهار داشت: حوزه هنری در تولیدات آثار ادبیات پایداری بسیار خوب عمل کرده و آثار با کیفیت و خوبی تولید کرده که با همکاری بیشتر با حفظ آثار استان می‌توانیم آثار را تولید کنیم که در کشور نیز دیده شود و مورد توجه حضرت آقا نیز قرار بگیرد.

تولیدات مشترک با حوزه هنری افزایش می‌یابد

قائدی اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی حوزه هنری توجه و پرداختن به ادبیات پایداری و تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و همین الان سه اثر آماده تولید در حوزه هنری با کیفیت بسیار خوب است که در گام اول به صورت مشترک با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس می‌توانیم به صورت مشترک تولید کنیم.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تفاهم نامه همکاری مشترک در زمینه‌های مختلف هنری به زودی از سوی حوزه هنری آماده خواهد شد و در اولین فرصت فصل مشترک همکاری‌های حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و حوزه هنری آغاز خواهد شد.

همچنین در این نشست کارشناسان مختلف حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از اتفاقات و رخداد‌های هنری این سازمان در سال‌های اخیر گفتند و موارد مشترک همکاری‌های بین دستگاهی مورد ارزیابی و بحث گفتگو قرار گرفت.

1401/02/31